Patriciaas

Alla inlägg under juli 2010

Av Patricia Mannström - 26 juli 2010 10:36

Hej. 

Förlåt att jag inte bloggar "regelbundet" mera, men ja orkar inte och har inte tid. Men ja uppdaterar iallafall lite emellan. 

Helgen var underbar, Fredagen var Lasse Stefanz på Torparrian och hur vi dansade loss på dansgolvet, filiis 3000 ! 

Men kul hade vi i allafall :) 

Idag skall jag inte göra så mycket, sov över hos min storasyster inatt och kom hem med en jäkla huvudvärk i dagmorse. Men sov sen pånytt från 9-11, så den släppte. Sen ringde robin och väckte mig vilket egentligen var bra! :) 

Nu ska ja ta och kolla lite serier av SATC :) 

puss. 

  

Man måste bara älskar sjö livet ! 

Av Patricia Mannström - 23 juli 2010 08:13

Grattis Pappa  

Hej bloggen! 

Vaknade konstigt tidigt idag , men är pigg och har duschat , hängt upp tvätt och satt på tvätt ! 

Ikväll blir det rian och Lasse Stefanz med bästavän och lite andra. :) 

Kommer säkert bli proppfullt där som förra året, 1500 personer :) 

men det är najs! 

Nu ska ja göra något vettigt, ha en bra fredag för det kommer jag att ha! :) 

Kraamar! 

Av Patricia Mannström - 18 juli 2010 10:37

  

Randig jumper - JC 

  

Ljusblått linne - Gina tricot 

  

Topp - Exact

Slappa linnen - Gina Tricot. 

  

Slappt linne äger 2 av dem för dom är så sköna - kommer från Lindex. 

Av Patricia Mannström - 18 juli 2010 10:22

Hej kära läsare! 

Min blogg ligger lite nere just nu, pga att jag inte orkat blogga. Förlåt! 

Har inte bloggat på en vecka. Men kan ju berätta om helgen, som började redan på Torsdagen. 

Torsdagen: Vaknade upp bredvid min pojkvän, orkade inte stiga upp men måste pina mig upp eftersom jag skulle och söka Ellinor och vi skulle fara till Ekenäs. På lite handel, köpte en kabel till datorn som man kan koppla till Cd- spelaren att man kan höra från den. Sen hem och städa så att man har allting klart tills fredagen -> partyy! 

Fredagen: Var ett varv till Ellinor's och hämtade lite saker, och sedan fixa det sista inför kvällen, hade min födisfest. :) tack till alla som kom, betydde mycket! 

Lördagen: Vaknade upp helt pigg och glad, av att någon kittlade mig under fötterna, känn er träffade Ellinor & Nathalie. Sen gjorde vi inte så mycket, var till Nathalie och lagade tacos, och hade det mysigt. Senare till Ekenäs, där det var fest, men vi var nyktra! 

Söndagen: Vaknade upp med Ellinor, hon packade sitt och åkte hem, efter 3 nätter här :) älskar när hon är här! Kan inte finnas nåt bättre..

Ikväll vet jag inte vad som händer, skall nog fota lite kläder jag köpt inom närmaste veckorna nu och visa dem. Så kika in om några minuter. 

Stora kramar, love u guys! 

Av Patricia Mannström - 12 juli 2010 11:53

Hej. 

Altså förlåt att ja inte bloggar, men termometern står på 35 grader i skuggan så har inte riktigt tid att sitta inne när solen skiner och de är 40 grader ute. Skall snart in till ekenäs igen med min syster och sen ska ja o simma med den bästaste Ellinor. :) 

Ha en fin måndag alla, hörs om några dagar kanske! 

Pussar ! 

Av Patricia Mannström - 9 juli 2010 10:45

Hej. 

anlände för några minuter sen till min bästavän, nu äter hon sen skall vi åka mot storstaden helsingfors och shoppa :) kulkul! 

Så nu ska ja fara, så får man sen se vad kvällen har att bjuda på. 

Puss. ha en bra fredag<3

Av Patricia Mannström - 9 juli 2010 08:56

Hejhej. 

Vaknade typ halv 9 idag, duschade och gick över till grannen för att vattna deras blommor. Dom har nämligen åkt med husvagnen till Åland så jag skall vattna deras blommor i en vecka! 

Sen fixade jag mig, och skall om en timme typ starta mot Ellinor's för att sedan åka med hennes syster och pojkvän till Hesa på lite shopping. Like it! 

Skall inte egentligen har något, men bara för att hon inte skall behöva fara ensam far jag med som "moraliskt" stöd, haha! :) 

Hon han behöva sin andra halva ;) 

Nu ska ja fixa det sista sen, starta scootern och köra iväg! Puss. <3  

 En bild på mig från konfirmationen i söndags ! 

Av Patricia Mannström - 6 juli 2010 23:09

Hej bloggen. 

Har inte bloggat på en tid, har varit så fint så har inte orkat sitta inne framför datorn. Idag skrev jag mopedkortet och klarade det, äntligen! :) första försöket så är nöjd! 

Kört runt lite på alla möjliga ställen idag :)) 

Nu ska ja sova, i morgon blir det Salo med min käre syster, puss<3

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards