Patriciaas

Alla inlägg under februari 2010

Av Patricia Mannström - 28 februari 2010 18:37

Nu har jag duschat, skall nu käka nånting. Och sedan vänta på att klockan blir 21.00, då kommer det Charlies Angels 1, på tv. Har bara sett 2:an så måste nog ta och kolla denhär nu..skall sova till 07.00 i morgonbitti..mamma lovade köra mig till skolan. Så hinner starta 08.20 hemmifrån. Nu och kääka nått, sen kolla tv och sen sova..bloggar int mer idag. Kanske i morgonbitti om ja hinner, annars efter skolan klockan 15.00 Puss!   

  

Bara för att jag längtar efter sommar, får ni denna bild. - 21 juli 2009 ! 

Av Patricia Mannström - 28 februari 2010 18:09

Ciaoo :) 

Har inte gjort nått vettigt alls idag, men är det inte det söndagar är till. Att inte göra nått alls..

Har varit på en 45 minuters lång länk/promenad, blev att gå lite emellan har ont i knät, och så har jag inte sprungit på länge eftersom det är så förbenat halt ute, så man halkar..

Nåjå - "bit i läppen och sätt benen på ryggen" sa en till mig just ;)) haha! 

Nu skall jag gå i duschen, puss!   

Av Patricia Mannström - 28 februari 2010 12:11

Jasså, nu var det sista februari igen då! :)) 

Idag fyller Cecilia, gullet. Grattis   

Har haft min kusin, övernatt..var barnvakt igår..men de blev inget lyckat..tösen ville inte sovaa! Så Sebben måddes komma hem tidigare, förlåt! :S 

Hon bara skrek och skrek, men sen när han kom var allting bra..

Vi kom hem klockan halv 3, åkade taxi från systers med den som dom kom..ja hamna sitta i bakluckan.Haha, aj mitt huvve! ;) 

Vi vaknade halv 12, nu ska hon snart fara hem. Och jag tror att jag skall vara hemma, idag. Och vila, eftersom lovet är slut i morgon och vi skall till skolan. Volleyy första timmarna, :) Nu ska ja fara och bädda sängen och sånt, puss! 

  

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 16:16

Nu sticker jag iväg, bloggar säkert nere hos henne oxå. Puss   

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 15:45

Allt är klart fixat just nu, väntar bara på att slippa ner! 

Men klockan förstår inte att gå lite fortare..skulle ha vart ensam hemma idag, och kunnat ha fest elr ngt. Men ja orkar int, har inga krafter för fest just nu, plus att ellinor e borta då blir de ingen fest! <3

KOMMENTERA! 

1dag gammal, kan du inte vara såå liten igen! 

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 15:30

Skall snart fara ner till min syster och vara barnvakt, eller de är nog 2½ timme innan jag far ner men, endå! 

Min kusin kommer och håller mig sällskap, vi ska käka tortillor och mysa, vad skall ni göra? :) 

Nu ska ja packa det sista, till tortillorna och de andra vi ska äta..

Puss, bloggar nog senare ennu innan jag far ner tror jag! :) 

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 14:17

  

Nu är den beställd ! <3

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 12:10

Nu saknar jag dig ennu mer, när jag hittade denhär på min dator som du har döpt till 

"ELLI DE PROOOOOOOOOOO" haha, saknar dej somm fan! Du ritar sött <3

Altså jag har en jäkla sommarfiilis, nu när snön håller på att smälta och i måndag är det bara 3 månader och 5 dagar tills vi har sommarlov ! uuu, va tiden går :) 

Nåja - lika bra för nu har jag sån sommarfilis, att jag hoppar och dansar runt i rummet! 

Tur så är jag ensam! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards