Patriciaas

Alla inlägg under april 2010

Av Patricia Mannström - 30 april 2010 06:38

Hello :) 

Idag är humöret på topp även fast vi skall till skolan fast det är valborg, iallafall ser fram emot kvällen och lördagen. 

Skall snart dra till skoaln, ha husligekonomi, praktiskt prov. Sedan stafettkarnevalsträning, sedan ha kemi, matematik och modersmål. Sedan hem :) 

Sen fixa sig, sen på med Mc - kläderna sedan sticka. Puss! 

  Jag idag !  

Av Patricia Mannström - 29 april 2010 21:00

Helloo. 

Idag är det torsdag, varit i skolan såklart. Skrev finska provet, det gick sådär. 

Efter skolan hängde ellinor med hem till mig, vi åt makaronilåda sedan åkade vi till Salo för att kolla scooter och shoppa lite. Har valt ut min beauty nuu tror jag :) 

Sen blev det shopping blev en del, kanske kommer bilder i morron. Om jag hinner skall ju åka in till ekenäs i morgon, med mopeder. Så kan bli lite tajt. Och lördagen är det fest för hela slanten. Nu ska ja bara slappa, läsa bloggar och dricka saft. Tills jag somar, gonatt ! 

Av Patricia Mannström - 28 april 2010 15:01

Känner sig riktigt hurtig och skall greppa tag i finska böckerna och läsa lite. Sedan kanske fara ut i det üünderbara vädret ! 

  

Av Patricia Mannström - 27 april 2010 14:22

hej. 

Idag hade vi Bildkonst två timmar, helt okej. Sedan Biologi 2 timmar, men ena timmen var det föreläsning i gymnastiksalen. Sedan Religion, tråkigt. Sedan historia, läraren pratade men ingen lyssnade på honom, haha! 

Nu ska ja köra ut det sista wc pappret som vår klass sålt till klassresan, sedan skall jag fara ut med vännerna. Nu ska ja dra, puss. 

Av Patricia Mannström - 26 april 2010 20:21

Var riktigt sliten idag när jag kom hem och var ännu resten av dagen. Min pojkvän räddade mig och kom med halspastillerna, som var super <3 ! 

Har nu duschat och kollat Himmelblå med mamma och pappa. Pappa mobbar mig nu och ger tillbaka när jag har flunsa, för att jag alltid mobbar honom när han har det. ;) 
Så jag satte mig på honom och kittlade ihjäl honom. Haha, va kul. De va längesen man gjorde det. Hahaa!

Har tagit ett ångbad, skall nu gå och ta mediciner för hårväxten, ögondroppar och nässpray, allt på en och samma gång. Haha.

Skall ennu kolla Kommissarie Winter, så pussar och gonatt!  

Av Patricia Mannström - 26 april 2010 11:46

Hej. Kom just hem från skolan, var där tills maten sen fick jag feberkänningar..har 37.0 stegring altså. Usch. Nåjå - heldre idag och inte på helgen. nu ska ja kolla sunes sommar och sedan sova lite. Ska även käka grönsaksdipp. Nam! 

Av Patricia Mannström - 25 april 2010 10:17

Hello ! 


Gårdagen var jätte kul, åkte moped typ hela kvällen. Lite över 7 åkade jag, Emil, Ellinor, Mathias, Mattias och Tommy ner till bromarf, där vi träffade på Ozzy, Marre, Nilla och Robin. :) Halv 9 tiden startade vi mot tenala, men där hände inget. Träffade pojken min hastigt en sväng, men han skulle fara hem..så vi åkte iväg till Ekenäs, altså jag, Mathias, Mattias, Tommy, Ellinor och Robin. Där vi sedan cruisade på i Stan, träffade på Chonny Ekroos och hans kaverin. Träffade även på min kusin Benjamin som mådde bäst ;) haha! 

Sen åkte vi hem 12 tiden, var hemma kvart över 12 med Ellinor. Då var det sängen som lockade ! 

Nu ska ja dra ut på en lång promenad, sedan duschen. Sen får vi se vad som händer idag. Pussar! 

Av Patricia Mannström - 24 april 2010 12:46

Hello sunshines. 

Har varit och joggat nu och tränat lite magmuskler. 

Nu ska jag hoppa i duschen, sedan fixa mig inför ikväll. Ellinor kommer hit, sen ser vi vart kvällen glider. :) 

Nu ska ja fara och tvätta bort ansiktsmasken sedan, duscha.

Hörs   

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards