Patriciaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Patricia Mannström - 29 juni 2010 10:34

Hej bloggen. 

Vaknade halv 10 idag, har haft kusin på sleepover. 

Vaknade till ett underbart väder och har klippt gräset, så senare blir de stranden med de bästa! Måste simma idag..fast det är skitkallt i vattnet dit vi ska! 

De e jätte varmt och skönt, och på lördagen fyller man år och på söndagen konfirmation! :)) 

Så nu blir det mycket. 

Kommer antagligen inte blogga så mycket denna vecka, har saker att göra. Puss. 

Av Patricia Mannström - 28 juni 2010 10:52

hej bloggen. 

VILKET VÄDER! 

Inga moln, blåser lite men är ändå fruktansvärt varmt, gillas. 

Har varit till ekenäs oh köpt ny bikini, skall hoppa i den på med shortsen och sedan möta upp Nathalie för en dag på stranden! :) 

Pussar o kramar! 

Av Patricia Mannström - 27 juni 2010 22:57

Hej bloggen. 

Länge sen jag bloggade nu, på torsdagen kom jag hem från lägret kommer bilder senare när jag har fått allas bilder. På torsdagen gjorde jag inte mycke, min pojkvän var till mig och på Fredagen drog jag ut på sjön, men sen på lördagen stannade vi i Ingå och bussen från helsingfors-bromarf kom precis där förbi så jag åkade hem med den till mina underbara vänner och tillbringade lördagskvällen med dem. Och natten med min pojkvän. Underbart! 

Söndagen vaknade vi 10 men låg kvar i sängen tills 2 då vi drog ut på en glass för att vädret var underbart. Senare for jag ut igen med Ellinor och de andra, och chilla lite i solen. De är väl det söndagar är till för? 

Sen hem och min pojkvän kom en stund till mig, har tillbringat i stort sätt hela dagen med honom<3. 

Nu sitter jag här, och har ingen aning om vad jag skall skriva har mycket att säga om lägret osv. Men de får komma sen tilika med bilderna. Nu ska ja sova, skall upp 07.00 i morgon, för klockan 08.00 åker jag till Ekenäs, med mamma, syster och Amanda. För lite ärenden! 

Pussar o kramar, hörs i morgon! 

Av Patricia Mannström - 23 juni 2010 14:00

                                                   

KOMMER HEM IMORGON :)

hörs då, puss.   

Av Patricia Mannström - 21 juni 2010 13:00

Som ni säkert vet är jag på läger i Ramsdal just nu..skall busa riktigt ordentligt på nätterna hoppas ni har det underbart, pussar.   

Av Patricia Mannström - 20 juni 2010 06:34

Godmorgon. 

Drar på skribaläger om en timme, så kommer inte blogga förrän fredagen..

har ett par tidsinställda inlägg som kommer upp under veckan då jag är borta :) 

Nu ska ja fixa det sista och äta något innan jag drar, ha en underbar vecka det kommer ja att han. <3

Pussar! 

Av Patricia Mannström - 19 juni 2010 12:10

Hello. 

Vaknade 10 idag, för att jag måste packa och fixa mig inför popkalaset dit jag far om en timme :) eller först till båten! 

Sen in och höra på Takida, Lorentz M. Sakarias och sådana..awesome. 

Nu blir det nog sista gången jag bloggar före nästa veckas Fredag imorgon klockan 9 på morgonen far jag på läger med klassen. Så blir inge bloggas..

Pussar och kramar ha en trevlig lördag för det kommer jag att ha & hela veckan frammåt!<3 

Av Patricia Mannström - 18 juni 2010 20:55

Hej kära läsare. 

Fick lite ett och annat idag på kalaset, mest pengar vilket jag är nöjd över, då kan man själv köpa vad man vill ha! :) 

Helt trött efter dagens program så skall snart kasta mig i sängen och kolla på How I Met Your Mother och bara slappa. Borde packa lite före, och ta ett fotbad och sätta peeling i ansiktet. Skönt! 

Imorgon skall man stiga upp 10 och börja fixa sig klar till popkalaset, skall fara efter 2 för att hinna till båten och föra sakerna oxå :) 

Saknar min pojkvän, något så fruktansvärt. Men ses i morron. <3 

Pussar och kramar! :) 

  

7 månader 21 Juni   

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards