Patriciaas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Patricia Mannström - 31 augusti 2010 17:03

Skall nog göra mig i ordning för ett gympass med Jessica endå ! 

Nu ger vi järnet, puss!   

Av Patricia Mannström - 31 augusti 2010 15:48

Många i skolan är sjuka, någon bobba som går tror jag bestämt! 

Vaknade kvar över 7, steg upp och gick direkt i duschen. 

Sen fixade jag håret och sminkningen. 20 över 8 körde mamsen ner mig till skolan där flickorna stod och väntade på mig. :) 

Dagen har varit lång och jobbig tycker jag, men klockan blev kvart i 3 och vi fick sluta. FINALLY ! 

Sen när jag kom hem började jag städa rummet meddetsamma, eftersom dammtussarna håller på att ta över mitt rum igen..men nu är dom BORTA! 

Vilket är skönt. Väntar mycket på ett paket som skall komma till posten, men det berättar jag inget om här ännu. Kommer nog upp här vad det är sen bara det kommer. 

Nu tror ja att jag skall fixa mig lite och dra ner till byn och titta vem som är där, sen senare ikväll blir det gym tror jag om nån kommer med mig. Men ingen verkar intresserad..

Nu ska ja kila, pussar. 

älskar dei   

Av Patricia Mannström - 29 augusti 2010 14:03

Kollar i lite kataloger från H&M och Ellos, skall beställa lite kläder tror jag! 

Skall även beställa en annan liten sak idag oxå, tror ja! Men de är hemligt. Kommer nog upp sen ! 

Nu ska ja kolla lite, senare träffa min pojkvän och mysa lite. Heidå <3

Av Patricia Mannström - 29 augusti 2010 10:37

Heihei. :) 

Vaknade halv 10 med Ellinor idag av att Amanda skriker sådär smått i köket. ;) 

steg upp och busade med henne, åt morgonmål och kollade i reklamtidningar! 

Kom hem typ lite över 1 från Padva igår, men de hände ingenting där så man skippar nog dedär nästa år ! 

Nu har jag städat mitt klädskåp och skall fortsätta med rummet, dammtussarna tar snart över allting igen. 

Puss, hörs om en stund ! :) 

Av Patricia Mannström - 28 augusti 2010 14:11

Halåå! 

Har nu fixat mig klar och skall vänta på min pojkvän och Ellinor, sen kör mamma ner oss till skatafe, där vi skall tillbringa kvällen! Kommer hem rätt sent, så blir ingen mer uppdatering tror ja sen mera. Nu ska ja försöka bränna en skiva men måste installera en sak först, jobbigt! 

Av Patricia Mannström - 28 augusti 2010 12:16

Ikväll är det forneldarnas natt, vilken kanske blir att fira endå ! Så vi ska se hur vi slipper ner. 

Skall försöka få tag i min pojkvän som bara sover och sover ! grr..

nu ska ja försöka hoppa i duschen .. :) 

Av Patricia Mannström - 28 augusti 2010 11:20

När jag sen tillslut kommit hem och orkat släpa alla mina saker till dörren lyckade jag packa upp och tvätta 3 maskiner med tvätt. Duktiga jag! 

Igår ikväll när jag gick och la mig var det riktigt skönt att ligga i egen säng, men lite ovant när man haft så mycket människor och så mycket prat runt en alla dagar på klassresan. Men de som man brukar säga: "What happens in Tampere, stays in Tampere" ! :) 

När jag vaknade i morse kände jag mig inte riktigt utvilad att stiga upp så tog datorn och kollade lite Sex and the city i sängen och steg upp när mamma kom hem med nya bilen och nu känns det som ja skulle ha krafter igen! 

Kvällen tillbringas med de bästa, speciellt Ellinor :) <3

Skall snart kasta mig i duschen och fixa mig inför kvällen! 

Kramar.

   

Av Patricia Mannström - 28 augusti 2010 11:11

Hejhej. 

Augusti börjar knalla mot sitt slut och kallare vädret är påväg! Mysigt egentligen. 

Tänkte berätta lite om vad jag sysslat med senaste dagarna. 

På onsdagsmorgonen kvart före 9 startade bussen och hela min klass mot Tammerfors "Nuorisokeskus Marttinen" på klassresa :)

Bussresan var kul, och efter att vi åkt halvvägs stannade vi i TB och åt lite mat, buffe så vi fick äta hur mycket vi ville så vi orkade hela resan till slut ! Efter maten pausade vi lite, med att handla i butiken bredvid och pojkarna som fastnade på spelmaskinerna och hittade en enorm spindel ! Uäk! ;) 

Sedan efter 2 och en halv timmes resa till var vi framme i Marttinen, vi gillade inte stället först. Men bara vi kom igång blev allting bra! 

Älskade stället och allting, vill tillbaka. 

Fotbollsspel, yläköisirata, bågskytte, ridning, gym, med mera. Love it! 

Skulle faktiskt vila börja med bågskytte, hade mest poäng av alla flickor där, men alla andra var oxå super duktiga! 

Dagarna gick for och på fredagen påvägen hem stannade vi i Idea Park för shopping, shoppade en hel del. Mjukisbyxor, jeans, linnen, bh, spray, t-skjortor. :) 

men sen till slut anlände vi hem och alla vill nog lite mer eller mindre tillbaka! 

Pussar. 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards