Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 31 mars 2010 18:13

Hej.


Sitter åter igen hos min syster, skall på Perfectbody ikväll. 20 före 8 skall vi vara och söka Sophia och sedan till Fylgia. De är härligt att träna hör ni ! 

Linda var gullig och köpte en Hotdog åt mig i butiken för att jag var så hungrig, syskon är guldvärda! 

Nu ska ja leka lite med min systerdotter och sedan fara på PB! 

Btw, pojken min e inte sjuk mera så får träffa honom i morgon oxå! 

Pussar ! <3

Av Patricia Mannström - 31 mars 2010 14:11

Hemma efter ennu en skoldag, bara imorgon kvar nu, sen påsklov! 

Nu ska ja ta och läsa lite matematik, som jag älskar ! 

Sedan på jumppa klockan 20.00, perfectbody ! Like it ! 

Såå tjaoo, ha det bra ! <3

Av Patricia Mannström - 31 mars 2010 07:01

Sista mars idag !

Vakande typ 7 idag, fixade mig och åt morgonmål.

Märkte äver att det var ett strålande väder , super !

Nu ska ja snart fara till skolan, så hinner inte skriva så mycket.

Torsdagen till sen ledigt till Tisdagen, egentligen bara till Måndagen. Men jag är hemma från skolan på Tisdagen för att jag skall till Helsingfors "Respecta" med min Korsett!

Nu ska ja dra till skolan..dagen schema:

Matematik, Engelska, Finska, Hälsokunskap, Musik x2!

Kommer efteer 3, hörs kanske då.

Puss!

Av Patricia Mannström - 30 mars 2010 17:00

Ikväll är det Zumba, som gälller ! 

Är hos min syster med mamma nu, som barnvakter! 

Syster är på Partylite så.

Nu ska ja  leka lite med min systerdotter och skicka meddelande till Sophia, skall åka med henne! :)) 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 30 mars 2010 06:22

Godmorgon . 


Det är en dag kvar på Mars månad, och bara 67 dagar tills vi har avslutning ! :) 

Känns skönt, men inte så speciellt bra när man tänker på alla prov vi kommer ha ennu ! 

Vaknade upp typ halv 7 idag fixade mig, och nu är ja så gott som klar och skall fara om en halv timme. Mamma gick till bussen nu eftersom hon skall till frisören. Så jag skall gå till skolan idag. 

Nu ska jag dra, puss. 


Av Patricia Mannström - 29 mars 2010 14:17

Hej. 


Kom just hem från skolan, hade jumppa första timmarna, helt okej ! Effektivt var det..

Skulle fara med min syster och hennes kompis till gymmet, men orkade inte fara eftersom vi redan haft jumppa idag. 

Nu ska ja packa upp jumppa kassen och sedan läxor och därefter matematik, älskar det ! -,- 

Eller sen inte..usch!

Nu ska ja dra, puss! 

Av Patricia Mannström - 29 mars 2010 06:36

God morgon ! 


Vaknade 7 idag, steg upp klädde på mig och åt morgonmål. Orkar inte sminka mig så värst mycket på Måndagmorgon eftersom vi har jumppa direkt på morgonen..

Har konditionscirkel idag. Blir säkert kul! 

Bara 4 skoldagar denna vecka, sen är det påsklov. Ända till Måndagen, men jag stannar hemma till Tisdagen eftersom jag skall till H:fors med min korsett då. :( 

På Torsdagen har vi Matematikprov, it sucks ! Jag hatar matematik ! 

Nåjå - de går väl bra endå..

Nu ska ja dra, till skolan om en 20-25 min, så orkar inte skriva mer just nu. 

Dagens outfit: 

Treggins - Lindex. 

Grå topp - Gina. 

Svart/grå randig jumper - Gina. 

Nomination armband. 

Och underkläder ofc. 


Puss   

Av Patricia Mannström - 28 mars 2010 13:33

Skall nu dra iväg till min morbror's flickvän, på underklädesparty ! 

Kommer efter 7, bloggar säkert då ! 

Puss! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards