Patriciaas

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Patricia Mannström - 25 februari 2010 23:46

Härregud, ni sku bara veta hur det är varmt i mitt rum! 

Jag och min kusin sitter båda här med laptopparna, så de är aningen varmt..när fläcktarna på dom går hela tiden! Huhhu..

Nåja - nu har ja gett säkert 50 bilder till henne om int mer, nu ska vi nog snart sova. Skall upp 9 och till Ekenäs med syster i morron, men nu ska vi nog prata och skratta ennu mer, natte och hennes sånger kan man bara inte sluta garva åt! Puss. 

   VILL HA SOMMAR! 

Av Patricia Mannström - 25 februari 2010 22:06

Upp i Liften ! 

  

Paus redan efter första åket, vad är det för sätt ?! :) 

 Scchlalom! <3 

Mina och Jessis skidor :) 

Sexittt :) 

  

Det var visst någon som kom med fart och bromsade, och allt snö flög över henne..it var det jag och mia, så vem kan de vara?! Haha - de var nog vi! ;)) 

Jåå - Normalt?

 

Älskar er, flickor <3

   Gillar! 

  

Något var stort! 

  

Jessi

   Wc:n var vår! ;) 

   Mia o Natte, sötisar! <3

   Sista fotot, i väntan på busschauffören, alla ser dom trötta ut! :) Men det var dagen värd, ni är guldvärda flickor <3! 

Av Patricia Mannström - 25 februari 2010 22:02

Filmen sög, så vi är på FACEBOOK istället! Haha, vilket liv vi har.. ;) 

Filmen rullar, men vi ser int ens på den, hör bara ljudet! Haha, tänkte ladda upp lite bilder från Messilä nu, men de kommer bara endel. Men dom kommer i ett skilt inlägg..puss! 

Av Patricia Mannström - 25 februari 2010 20:04

Ciiaaaoo ! 

Har min kusin här nu. Det var skitkallt ute så vi for till henne och packade och sedan gick vi hem med Mattias och Robin. Lat som Robin var fick han skjuts hem från mej, som typ är ½-1 kilometer! ;) 

Nu ska vi chilla, kolla film och prata prata prata! 

Imorgon blir det Ekenäs på lite handel med min syster, puss! 

  

Bilden är gammal, typ 1 år! 

Av Patricia Mannström - 25 februari 2010 08:53

Hej. 

Jag har lagat ny blogg, igen javet! Men alla vill inte riktigt som jag vill..

Idag vaknade jag klockan 9, steg upp åt morgonmål och busade med kissen..är ensam hemma :) 

Skall snart börja fixa mej klar, tills Cecilia och Saara kommer till Tenala idag, har inte sett dem på evigheter känns det som! 

Nåja - senare kanske de också kommer bilder från Messilä dit jag var och skidade igår med dom bästa, fan va kul vi hade! 

Puss! 

  

Bjuder en bild på mig här nu i första inläggeet! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards