Patriciaas

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 16:16

Nu sticker jag iväg, bloggar säkert nere hos henne oxå. Puss   

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 15:45

Allt är klart fixat just nu, väntar bara på att slippa ner! 

Men klockan förstår inte att gå lite fortare..skulle ha vart ensam hemma idag, och kunnat ha fest elr ngt. Men ja orkar int, har inga krafter för fest just nu, plus att ellinor e borta då blir de ingen fest! <3

KOMMENTERA! 

1dag gammal, kan du inte vara såå liten igen! 

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 15:30

Skall snart fara ner till min syster och vara barnvakt, eller de är nog 2½ timme innan jag far ner men, endå! 

Min kusin kommer och håller mig sällskap, vi ska käka tortillor och mysa, vad skall ni göra? :) 

Nu ska ja packa det sista, till tortillorna och de andra vi ska äta..

Puss, bloggar nog senare ennu innan jag far ner tror jag! :) 

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 14:17

  

Nu är den beställd ! <3

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 12:10

Nu saknar jag dig ennu mer, när jag hittade denhär på min dator som du har döpt till 

"ELLI DE PROOOOOOOOOOO" haha, saknar dej somm fan! Du ritar sött <3

Altså jag har en jäkla sommarfiilis, nu när snön håller på att smälta och i måndag är det bara 3 månader och 5 dagar tills vi har sommarlov ! uuu, va tiden går :) 

Nåja - lika bra för nu har jag sån sommarfilis, att jag hoppar och dansar runt i rummet! 

Tur så är jag ensam! 

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 11:58

  

Ger friska sunda toppar och sprider glans..

  

Midjebälte - exact 99.99 Kr. 

  

Grå t-skjorta - exact 99,95 Kr. 

De var allting ! 

Jag älskar min mamma o pappa, dom ska köpa ny dator till mig <3 

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 09:20

Vadå, usla? Jo, tack vi vet!

Ishockey 22.00 , FIN - USA

                           1  -    6 !

Snyggt spelat, sa man!

NICE !  

Av Patricia Mannström - 27 februari 2010 09:08

Lördag - skall vara barnvakt till tösen amanda senare! 

Vaknade 09.45, typ. Steg upp och märkte att ingen var hemma, så har hela huset för mig själv! :) 

Nåja - snart kommer dom väl nog hem och int rikit vet vad dom skall ha på sig ikväll eftersom dom skall på Charlotte Perelli. Medans jag får stanna kvar hemma, ellr hos min syster med hennes dotter

Måste bara fråga om min kusin kommer med, har ingen med mej där annars, till efter 12, då dom kommer hem. För Charlotte börjar sjunga halv 12, så dom kommer efterr det sen först..och jag orkar int sitta ensam i Lindas så länge ensam. Nåjå - mamma har i allafall köpt Tortillas och andra godheter till mig.

Visste ni att jag skall ha "godisstrejk",  f.o.m Mars?

 Elller de är så att jag får äta liite, på fester, och såntdär. 

Men nu ska ja sluta skriva, puss! 

STOR SAKNAD EFTER DIG , KOM HEM NUU ! :'( 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards