Patriciaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Patricia Mannström - 11 juni 2010 13:23

Hej. 

förlåt för att jag inte bloggade igår, men det var jätte varmt 31 grader i solen och jag tog vara på dagen att vara ute och sola och vara med vännerna eftersom jag visste att det skulle regna idag..vilket det gör! Usch..

Har varit till ekenäs med min syster idag, och senare blir det att vara med vännerna. Nu ska ja göra något vettigt, puss. 

Av Patricia Mannström - 9 juni 2010 09:05

Godmorgon. 

Sovit gott?? Jag har sovit jätte skönt. Bara min kusin har farit hem, så skall jag börja städa hela huset så man kanske förtjänar lite pengar under sommaren oxå. Och imorgon skall vi fara efter båten, längtar. :) 

Nu ska ja dra, skall kanske äta eller något sånt innan hon drar ännu, pussar. 

Av Patricia Mannström - 8 juni 2010 22:14

Hej bloggen. 

Har varit ute på byn idag, med Nathalie & Ellinor + pojkarna.

Kulkul, avslutades en stund hos mane sen kom jag och min pojkvän till mig och Nathalie är nu övernatt. Skall kanske kolla film, sedan sova lite oxå :D Imorron skall jag städa hela huset !

Båten är annars köpt skall visa bild snart..

Nu ska vi chilla vidare, puss.

Den är nu vår ! :D 

Av Patricia Mannström - 8 juni 2010 12:28

Hos ellinor med Robin just nu, Ellinor kockar mat åt sig och Robin äter isglass. Eller en trip som varit i frysen. ;) och jag äter lösgodis och dricker en kall cola ! 

Ni ska ha en bra tisdag för det kommer jag att ha, puss ! <3

Av Patricia Mannström - 8 juni 2010 09:16

Godmorgon bloggen. 

vaknade 10 idag, känner mig riktigt pigg faktiskt. 

Nu kommer snart en film ner som jag skall se, och sedan skall jag laga mat, risotto. :) Före det måste jag hinna duscha, för efter maten åkar jag med robin in till Ellinor :) och är där en stund på dagen! 

Nu ska ja dra, puss. <3

Av Patricia Mannström - 7 juni 2010 13:17

Hej igen. 

är hemma från ekenäs nu, köpte lite grejjer som skor, shorts, solglasögon, halsband..och sånt. Nu ska ja inte göra så mycket, tror ja skall fara ut och lägga mig på terassen solen tittar lite fram och de blåser lite, men endå skönt att vara ute. Nu ska ja fara, pusshej <3

Av Patricia Mannström - 7 juni 2010 08:29

Hej bloggen. 

Vaknade klockan 9 idag, och fick ett sms av syster om vi skulle fara till Ekenäs på lite handel. Självklart far jag med, för har inget annat för mig..:)

Har duscaht och fixat mig, sitter nu och äter morronmål och cirka en halv timme söker hon och amanda mig. :) 

Skriver mer när jag kommer hem igen..

Pussar. <3

  

Av Patricia Mannström - 6 juni 2010 14:05

Har nu duschat skall bara fixa mig och sedan dra iväg ut med de bästa, älskar sommarlov. <3 

Puss, ha en bra söndag ! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards