Patriciaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Patricia Mannström - 6 juni 2010 12:13

Nu var det bytt till en lite ljusare header/färger till sommaren :) hoppas ni alla trivs med den! 

Av Patricia Mannström - 6 juni 2010 11:59

Fuunderde på att byta header och utseendet om jag inte hittar en bra header så får det bli utseendet som ändras -> kolla senare. Om jag ändrat! 

Av Patricia Mannström - 6 juni 2010 11:48

Jag och Nathalie!  

Woohoo!  

 Älskar er <3  Bara för att JAG älskar bilden!   

Nathalie och Jag!       

Kvällens solstråle!  

Av Patricia Mannström - 6 juni 2010 11:45

Hej sunshines. 

Första hela dagen ledig på sommarlovet, ljuvligt! 

Blev en lyckad kväll igår, och roligt hade vi! 

Varmt till först men drog hem ganska tidigt eftersom vi blev uppätna av alla myggor som bara fanns. 1000 st . HAHA! 

Vaknade halv 10 med världens underbaraste bredvid mig, såg på bilderna från gårdagen och trodde vi skulle dö av allt skratt. Haha! 

Kommer bilder i ett skilt inlägg. Nu ska ja dra i duschen eller ngt och hoppas att det är mat snart, så pusshej. 

Av Patricia Mannström - 5 juni 2010 11:16

Hej alla kääääära! 

Nu är det som-som-som-sommarlov ! Alla gillar detta, solen skiner men det blåser, men endå skall vi till stranden och festa idag. :))) 

Lagar nu ihop tagliatelle med skinsås och wok grönsaker. Mums! 

Är hungrig! 

Nu ska ja dra, puss. <3

Av Patricia Mannström - 4 juni 2010 15:32

Hej alla läsare :) 

skulle egentligen inte blogga förrän ikväll, men fick order av min kompis Jessica (

www.jessicalundstrom.bloggplatsen.se) att jag skulle skriva här NU :) 


- idag är det fredag vilket betydde sista skoldagen före sommarlovet, imorgon är det avslutning. Gud vad det gått snabbt! 

Första timmen var det kyrka, sedan direkt till gymnastiksalen och lyssna på niornas morgonsamling om deras klassresa och dikterna till lärare osv..riktigt bra dikter ! 

Sedan var det mat, och efter det skulle vi till brasses men måddes öva lite på vår sång tills i morron före det, så drog igenom den typ 3-4 ggr. Sedan var det Brasses Café med klassen som gällde, drack en cola och åt en två bollars glass. Gott! 

Varmt idag oxå, men det blåser ganska mycket. Så man kan precis inte ha hur tunna kläder som helst. Nu skall jag snart dra ut med jessica, det är ju fredag förfan ! :D 

Hejdå.  

Skriver imorron efter avslutningen ! 

Olidligt spännande i sista grenen, och det blev överlägset vunnet! 8A är bäst ! <3

Av Patricia Mannström - 3 juni 2010 20:56

Hejsan solstrålar ! 

Idag var det utedag med skolan, hade olika saker som frisbee golf, 7 kamp och såna saker, kul nog. Men jätte varmt, gick åt mycket vatten. Och blev jätte mycket bränd, helt röd. Kräfta ! 
Slår vad om att skulle man sätta en kräfta bredvid mig, skulle man inte se skillnad, haha, skämt o sido ! ;)

När ja kom hem kom gulle hit en stund, sedan ner till sportplanen och kolla ärevarvet och lite vara på byn. Sen åkade jag hem med robin. Imorron blir det kyrka, sedan moronsamling med niorna som skall berätta om tysklands resan osv..och sedan mat. Men sen, är det brasses cafe med klassen som gäller och fira segern till klasskampen! Älskar min klass !

Nu ska ja sova skönt, så man orkar sista dagen i morron, och slutar redan 13.00 älskar. Nu gonatt.  

Av Patricia Mannström - 2 juni 2010 20:39

Hej bloggen. 

Efter än tung och jobbig dag tar jag kväller med en lång dusch, hårinpackning osv..

Skola kl:8.45 - 14.45 tråkigt. Hade moposkolning, första timmarna var okej men inte sen mera. Hade ingen lust alls med skolan, nåja två dagar kvar och på lördagen avslutning. Gillar! 

Sen när jag kom hem, kom Johan hit en stund, sen när han for fixade jag mig och sedan åkade jag med syster in till stadshotellet LaVida för att planera bröllopet med alla maträtter till min syster. Så nu har vi det klart ganska långt! 

Sedan på en glass i stallörsparken. Sen hem -> 

Började städa, dammsög, torkade damm i alla hörn, från golv till tak, tvättade fönster och lite i klädskåpet. Nöjd. Så nu väntar duschen. Hejdå. 

I morron utedag med högstadiet i västerby...

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards