Patriciaas

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 15:17

Skall fixa mig nu och sedan dricka kaffe med min familj. 
Sedan fara till Byn med Robin, och vänta på Ellinor där :) om hon inte hinner komma hit först!

Nu ska ja fixaa mig. 

Pussar !  

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 14:47

Äntligen får jag min mat, nu drar jag och äta. Sen fixa mig och SEN ut med Ellinor och de bästa! :)

Pussar ! 

  

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 12:24

Skönt att sitta ute i solen och bara njuta av det fina vädret . Härligt ! 

Nu ska ja bara chilla och så, till Ellinor kommer. Hon kommer nog inte på en tid ennu, men endå! 

Hoppas på att få mat i mig snart åtminstone. 

Mamma har kommit hem, så nu har man nån att prata med, men de är nog också skönt att bara  vara ensam hemma :) 

Nu ska ja dra, kommer ennu bilder.  

Pusu   


Första fjärilen jag såg i år !   Mina djupt älskade solglasögon !       

Kanske mycket bilder på mig..men det var ett fantastiskt väder. 

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 10:54

Gillar massor, kollade mätaren och de stod 15+ grader, VÅREN ÄR HÄR ! <3 

nu ska ja dra i duschen, kvällen spenderas med underbara ellinor levin ! :) 

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 10:26

Pa-pa-pa pokerface, pa-pa-pa pokerface..

Den har fastnat, den är fastklistrad ! 

Haha! 

De blir bra uppdatering här bara, haha! 

Usch va ja e slö, om ja sku stiga upp och bädda sängen, städa rummet, byka kläder och duscha nu kanske ! ;) 

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 10:00

Jag är ennu ensam hemma, har inget att göra. 

Kan någon ge nått tips till mig..

Jag hatar såna som kommer på dörren och skall säga glad påsk, jag orkar inte öppna, för ja har pyjamas på mig, osminkad och ser ut som ett monster. Så de är nog bäst att låta bli, att dom inte tror dom tagit fel datum och tror att de är Halloween ist. ;)

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 08:52

Har fixat ny header, vad tycks? :) 

- Jag har tråkigt, är ensam hemma. Vet inte vad jag skall hitta på, syster svarar inte på mobilen. Så kanske jag måste gå ensam till gymmet..?

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 08:22

Blev en 6 timmars sömn inatt..

Igårkväll halv 1 bar det av till sjukhuset ennu. Orkar inte gå in på detaljer ! 

Kom hem halv 3, sen sova! 

Vakande för en stund sen, är skittrött men skall endå orka iväg till gymmet idag. 

Nu ska ja dra, är ensam hemma. Puss! 

 Hade tråkigt igårkväll. 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards