Patriciaas

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 20:06

Han förföljer mig..

På radion till min kusin hörde jag honom på Söndagen, innan det i en matbutik, och sedan i min kusin rum på en affisch och inte nog med det, när man startar startsidan är han oxå där, läskigt!! 

Nu sitter jag och hör på haha, tro det eller ej, men ja hör på Eminem och 50 cent, för att få bort honom. 

Nu gonatt! <3

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 19:52

Nu ligger jag under täcket, och tänkte att jag skulle ta och ladda upp bilder från dagen med Sofie när vi var ute och gick. 

 Blev en del ändå ! 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 19:14

Hej. 


Tänkte bara säga att jag är hemma nu, efter att ha varit hos min kusin på sleepoveerr :)

Nu ska ja duscha och sedan kanske kolla en film och äta nått, sen sova. Skall upp kvart före 7 i morgon..skall till Helsingfors! 

Innan jag kom hem blev jag ute en stund med vännerna, men dom hade visst fått en smäll eller hade annars bara en slö dag, ingen kunde vaa sig själv! 

Så jag och bästavän bestämde oss att gå hem till mig, men hennes mamma kom och söka henne nästan direkt! 

- Jag älskar dig Ellinor Levin bästavän, kommer alltid och jag menar alltid stå vid din sida. <3

Nu ska jag dra i duschen, pussar! 


Av Patricia Mannström - 5 april 2010 10:28

Vi har stigit upp käkat morgonmål och skall nu klä på oss och fixa oss. 

Sen får vi se vad vi skall göra, nu ska ja dra och klä på mig..puss

Bild i repris javet! 

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 08:51

Godmorgon! 


Idag är det måndag, och jag vakande upp hos min kusin. Hon sover ennu, som en liten gris som luktar skit. Haha! :)

Nu ska ja kanske fara ner och söka nått att käka, är vrålhungrig. Kurr! 

Bloggar senare, pussar! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards