Patriciaas

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Patricia Mannström - 27 september 2010 20:33

Hejhej. 


Var hemma lite över 6 ikväll och började tvätta och polera min scooter, nu är den fin :) 

Sen blev jag ännu hurtigare och for på en kort länk, trött och svettig kom jag i allafall hem och har nu duschat. Så skall lägga mig i sängen och kolla en film :) 

puss. 

(kommer bilder imorgon , fotade lite ute idag)

  

Redo för en joggingtur. 

Av Patricia Mannström - 27 september 2010 14:32

Inga läxor tills imorgon , kom just precis på att vi har utedag imorgon 3 sista lektionerna och jag har bara Bildkonst i två timmar och elevhandledning i en timme före det så behöver inte med några böcker eller något. 

Så nu ska ja klä på mig och fara ut och fota. 

Puss :) 

Av Patricia Mannström - 27 september 2010 14:05

Tjena allihopa! 


Kom hem från skolan för en halv timme sedan, skall nu fixa lite läxor och sedan dra ut och fota lite! Ikväll kanske jumppa. Längesen! 

Matematikprovet gick nu som det gick idag, inte värst nöjd. Men kanske ändå riktigt bra. 

Nu ska ja kolla vad vi har för läxor , puss. 

  

Dagens outfit : 

Långärmad vit jumper - Lindex. 

Svarta leggings - Lindex. 

Av Patricia Mannström - 27 september 2010 06:44

Hello sunshines! 


Vaknade typ 7 idag, har slängt på mig lite kläder, sminkat mig och ätit morgonmål. Skall snart fara ner till skolan, kollar lite andra avenyn nu. Men vi hörs efter skolan, heidå! 

Ha en bra dag <3

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards