Patriciaas

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Patricia Mannström - 30 september 2010 20:07

Hej alla läsare. 


Är verkligen jätte trött just nu, Ellinor meddelade mig halv sex tiden att hon inte skulle fara på bodypump eftersom hon hade så ont i armarna från gårdagens bodycombat. Blev sen jätte trött själv och stannade hemma och myste med min pojkvän. Han stack alldeles nyss, så nu ska ja bara tvätta mig och hoppa i pyjamasen. Sen lägga mig i sängen och kolla film, tills någon kommer och hänger i mina ögonlock. 

See ya! <3

Av Patricia Mannström - 30 september 2010 14:50

Halååå :) 


Är hemma från skolan, det är torsdagar och torsdagar brukar alltid vara tunga men denna dag har varit riktigt najs.

Inga läxor tills imorgon, har heller ingen gymnastik i morgon. Kommer besök till skolan och pratar om rusningsmedel två första lektionerna. 

Nu ska ja fixa ihop lite käk och 10 över sex sätta mig på moppen och köra in till ActiveSportClub och fara på en timme bodypump! 

Sen hem och sova. FREDAG imorgon<3

Pussar! :) 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards