Patriciaas

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Patricia Mannström - 13 maj 2010 13:33

Nu skall jag dra iväg till stranden med robin och kolla läget där. 

Tjaaa. Hörs efter det ! 

Av Patricia Mannström - 13 maj 2010 12:53

Glömde ju helt att visa vad jag köpte i Ekenäs förra Lördagen med Mamma. Kommer lite bilder från det nu, och gårdagen. 

Varm och solig dag, här under är en bild på mig och ellinor i parken ! 

   

   Leggings från Lindex.   Shorts från Seppäla. 

Av Patricia Mannström - 13 maj 2010 12:02

Hallåå. :D 

vad händer det idag ? jag har absolut inga planer. Ville till mitt sommarställe, men mamma o pappa tyckte att jag inte skulle få fara dit, mera. Det skall säljas men får vaara där i sommar ännu, men tydligen passar de inte dem..*suck*

Skall snart käka mat, blir makaronilåda. Mums! 

Bild från igår med de underbara ! 

Av Patricia Mannström - 13 maj 2010 11:42

Har nu tagit en lång dusch, med hårinpackning osv..känner mig som en ny människa! 

Imorgon blir det ett besök hos frisören och lite att gå på stan, borde även till polisen med mopopappren :) ! ¨

Nu ska ja fixa mig lite och sen se vad kvällen har att bjuda på, det är ju som sagt bara torsdag och vi är lediga! 

Vill till mitt sommarställe, :( 

hejdå ! 

Av Patricia Mannström - 13 maj 2010 11:05

Hej kära läsare. 

vaknade upp halv 9 med ellinor idag, var helt slöa då vi såg hurdant väder det var. Men nu kikar solen lite fram och det är varmt ute. :) vad händer idag? 

har varit ute och hjälpt mamma och pappa i trädgården en stund, skall snart i duschen. Har jätte varmt ! 

så puss. :) 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards