Patriciaas

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Patricia Mannström - 23 maj 2010 18:37

Grattis underbara pojke på 15- års dagen! 

Igår var det stafettkarnevalen, åkte vit halv 6 på morgonen 9 hade vi sprungit 4x100 meter. Sen skulle vi springa  kvart över 5, följande och vi värmde upp och allting var som det skulle tills -> vår före detta jumppalärare tyckte det var "fusk" att ta med lågstadieelever som vi hade gjort för att inga nior kom och det var ju fusk, men vi ville ju bara springa och ha kul. Förstår inte att hon kan sjunka så lågt dedär människan hon kan nog hållas dit i sin Kimito skola förgått hon är inte välkommen av någon av oss till vår skola mera. Vi gav oss iallafall och åkte hem, vilket inte blev bättre då vi fick reda på att vi skulle åka med Semi. Suck. Ännu ont i öronen..

Nåja - vi klarade det bra, bara 2 stycken som mådde dåligt, men bara en av dem spydde. Efter att vi kom hem duschade jag och Nathalie snabbt och sedan åkte med hennes bror till Ellinor där vi firade Johan, som fyller år idag! Grattis.<3

Idag har jag städat pappas bil, städat mitt rum och lagat inbjudningskorten till min Konfirmation, blev super. Riktigt nöjd med dem! 

Nu ska ja chilla, kolla Eva & Adam med något gott tills jag somnar. Skola i morgon, och Måndag vilket betyder gymnastik på morgonen. 

Blev ett långt inlägg men orkar inte skriva på dagarna, eller idag har jag inte hunnit och inte igår heller. Orkade inte starta datorn halv 5 på morgonen och blogga ;) 

Nu ska ja dra, puss. 

Jag på fredagen innan stranden ! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards