Patriciaas

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Patricia Mannström - 16 maj 2010 21:22

Är lite slö med dehär bloggandet just nu, men bloggen kommer faktiskt efter det vackra vädret vi brukar ha ute just nu. Så ja orkar inte sitta inne vid datorn och blogga..så ni får nöja er med de inlägg ni får. Kom hem 9 tiden efter att ha varit ute med Nathalie och lite andra, sedan lite köra med Fille har nu duschat och skall snart lägga mig. Skolan kallar imorgon igen..:( och niorna reser iväg på klassresa till Tyskland. 

Nu ska ja dra och kolla nån film eller ngt, pussarrrr. 

Av Patricia Mannström - 16 maj 2010 11:45

Hej bloggen ! ;D 


Vaknade 10 av att Ellinor gick på wc:n idag morse, sedan steg vi upp och mätaren stog på +29.0 i solen. :) skönt! Gick ut och satte oss på terassen med cola med is i. Gott! 

Nu har hon åkt hem, men imorgon är det skola igen och då ses vi pånytt. 

Skolan är det heller inte länge kvar i..om man räknar bort helgen osv. Nu har min syster med familj anlänt och syster och hennes pojkvän så ska äta mat om en halv timme, men nu ska ja dra. Puss. 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards