Patriciaas

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Patricia Mannström - 2 oktober 2010 21:51

Kom just precis hem, har hunnit tvätta mig och sätta på pyjamas. 

Nu ska ja äta mina smörgåsar, ta burana och sen sova. 

Fick en hård smäll i huvudet av en flaska som Mane kastade i misstag på lite fel person, känner mej yr och svimfärdig. 

Gonatt..

Av Patricia Mannström - 2 oktober 2010 19:40

Hej bloggen. 


Var ute rätt sent med vännerna igår och hade skitkul. Men kvällen slutade inte som den skulle för min del, men nåjå. 

Vaknade tidigt med min pojkvän, snarare kvart över 9, då mamma kom in i rummet och sa att ja måddes till Cafeét på jobb, ååh jag älskar dendär känslan av att nån väcker en. 

Klädde på mig och fixade mig och stack iväg och jobbade, allting för pengarna som rullar in :) 

Sen kom jag hem, duschade och fixade mig och drog ut med flickorna även till stan en sväng och hamnade komma hem ensam :( kallt som fan ute ! 

Nu ska ja pyssla lite i mitt rum, ser ut som en atombomb skulle slagit ner. 

Så nu röja lite senare ut igen med pojkarna ! 

Pussar. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards