Patriciaas

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Patricia Mannström - 3 oktober 2010 20:14

Hej igen. 


Kom hem för en timme sen från min systers, har hjälpt henne hela dagen att bära saker från gamla till nya lägenheten. Men snart är det nog klart där, badrummet kommer dom och kaklar imorgonbitti och kylskåpet, diskmaskinen och sånt får dom på onsdagen och under helgen är det bara att flytta över sakerna :) skall hjälpa dem! 

Hyllor och mycket skall skruvas ihop, har fullt upp. 

men nu tänker ja se lite film och sen sova, puss. <3

Av Patricia Mannström - 3 oktober 2010 08:59

Godmorgon . 


Vaknade för 2 timmar sen ungefär, med en jäkla huvudvärk av smällen igår. 

Har inte haft näsblod ännu, men det kommer väl. 

Har nu tvättat mig och klätt på mig och snart kommer syster upp hit och hämtar mej troligtvis och så far jag ner och hjälper dem med lägenheten! :) 

Amanda tösen är sjuk, så undrar hur det skall gå men säkert går det bra. 

Inget punttis idag heller p.g.a att Amanda är sjuk. 

Nu ska ja dra, bloggar säkert senare. Pussar. <3

planerna om sportlovet låter lovande :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards