Patriciaas

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Patricia Mannström - 14 oktober 2010 20:28

Hejhej. 

Efter PRAO:n idag åkte jag, amanda, mamma och syster in till Salo för lite shopping i plaza..kom i varjefall hem med en ny jacka. Men måste ännu köpa vinterskor och slalomdräckt. :) det blir dyrt när vintern kommer! ;)

Tog just en lång och varm dusch, så nu ligger jag i sängen och äter en Danio och slappar framför tv:n. :) kommer inget bra, så måste väl ta och kolla på andra avenyn! älskar den serien<3

Nu ska ja se lite här och sen sova, upp imorgon igen och på prao. Men gud vad skönt med fredag imorgon. 

Pussar. 

  

Jackan ser ut sådär :) den gick på 73,95 euro ! 

Av Patricia Mannström - 14 oktober 2010 06:49

Tja. 


Vaknade klockan 7 idag och gick i duschen..efter det fixade jag mig och klädde på mig. Så nu är jag klar väntar på att klockan skall bli halv 9, skall cykla ner till jobbet idag :) 

Hörde ni, cykla..jag som har kört moped sen juli nu så tänker cykla haha. Nej men det börjar bli riktigt kallt där ute!

Nu ska ja packa det sista i väskan och sen börja cykla ner så småningom. 

Hörs efter jobbet kanske, eftersom vi kanske far till Salo Plaza och shoppa idag ! 

Puss på nosen ! ♥

Outfit till jobbet idag : 

Mjuka sköna mjukisbyxor - Anttila. 

Topp - JC

Huppari - ONLY 

Håret fast i en fläta! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards