Patriciaas

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Patricia Mannström - 12 oktober 2010 21:10

Hej alla läsare :) 


Kommer vara på PRAO veckan till slut nu, så bloggningen går det inge vidare med..

är skit trött när jag kommer hem och ibland har jag inte alls tid. 

Kom hem efter skolan idag men Ellinor kom hit och sen drog vi ner till min systers och kolla läget hos dem. Så hann inte blogga förrän nu, för halv 7 for vi till församlingshemmet som barnvakter ! Haha, ungen anföll mig och kittlade mig som faan..

Kom hem lite efter 8 och nu sitter jag i sängen och bara kollar på andra avenyn, skit bra serie! :) rekomenderas. 

Funderar även på att flytta bloggen till ratata.fi eftersom jag är finlandssvensk. 

Vad tycker ni om det ? 

Nu skall jag snart sova, upp kvart över 7 imorgon för att jag skall duscha. Pussgonatt, älskar er! ♥

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards