Patriciaas

Alla inlägg under maj 2010

Av Patricia Mannström - 8 maj 2010 13:58

hej alla underbara läsare. 

Vaknade typ 9 idag, men låg med kissen i sängen en god tid innan jag orkade mig upp. Sen åt jag morgonmål, duschade och fixade mig. Sedan till Ekenäs med mamma. 

Gick in i olika butiker hittade shorts, t-skjorta och leggins + ett smalt nomination armband :) 

Tog även mina passfoton till mopokortet. Haha ! 

Nu ska ja fara och hjälpa mamma med maten, puss! 

Kommer kanske bilder senare på vad jag köpte :D ! 

Av Patricia Mannström - 7 maj 2010 15:54

Hejhej. 

Tänkte bara meddela att under veckan fick jag ett presentkort av min pappa till skönhetshörnan i Karis. Får en ansiktsbehandling och fotvård eller handvård i 45 min ! Skall bli så skönt. :) 

Kvällen skall spenderas hos Johan med de bästa. Skall grilla, chilla, kolla film och äta chips och popcorn! 

Så nu väntar jag på pappa så jag ska slippa dit oxå..men han är och handlar åt mig tills ikväll. Nu sitter jag vid matbordet med min 10 månaders systerdotter som är en härmapa. Ska dra nu, puss. 

SKÖNHETSHÖRNAN ! :) 

Av Patricia Mannström - 7 maj 2010 06:50

Hej kära bloggläsare. 

Ska dra iväg till skolan om en stund, skulle åka med buss till Ekenäs idag efter skolan med Ellinor också men det skippade vi eftersom det är så mulet och ser ut som om det skulle börja regna i vilken sekund som helst..

Nu skall jag iallafall åka till skolan och ha Husligt ekonomi prov, hoppas Anna är i skolan. Och sen efter det ha mitt sista kemi prov för grundskolan. :) 

För er som inte visste så är dethär min andra halva - min alldra bästa vän !   

Av Patricia Mannström - 6 maj 2010 15:36

Skall dra ut i solen nu, senare ikväll ut och springa. Puss. 

Haha, mammas glasögon ! 

Av Patricia Mannström - 6 maj 2010 13:51

..himlen den är blå ! :) 

Hej sunshines. 

Kom hem för 25 min sedan, skall nu läsa på prov och sedan fara ner till byn med vännerna. För solen skiner, och det är underbart. Termometern står på 15 i skuggan ! :) 

Så vem har lust att sitta inne, har Husligtekonomi prov i morgon, praktiskt, skall jobba med Anna<3. hoppas hon är frisk tills i morgon. 

Nu ska ja dra och läsa, kommer inte uppdatera mer idag. puss. 

Av Patricia Mannström - 6 maj 2010 06:42

Hej alla bloggläsare :) 

Vaknade typ 7 idag, var lite segt att stiga upp men det gick iallafall, imorgon är det ju fredag igen! 

Skall fixa mig nu sedan dra till skolan, har bara 3 vanliga lektioner idag pga jaktdag, som är för högstadiet. 

Nu ska ja dra, puss. 

Av Patricia Mannström - 4 maj 2010 18:14

Nu är det dags att shake it, på zumban igen. Länge sen nu, för ja har varit lite snuvig så det har inte blivit av. Men idag skall vi dansa losss. :) 

Pussar !

Idag kör jag med: 

Vit top - JC

Randig t-skjorta - H&M 

Leggings - H&M ! 

Av Patricia Mannström - 4 maj 2010 16:57

Hej bloggen. 

Idag vaknade jag 7, halv 8 startade jag mot tandläkaren i Ekenäs. :) 

Sen vidare till skolan, där vi hade Bildkonst x2, Geografi x2, Religion och Historia. Helt tråkig dag. 

Och depp humör hela dagen.

Efter skolan kom jag hem med amanda, och åt mat, sedan ut och gå med henne. Hon sov tills Mamsen kom hem, men sen var det full fart igen. Haha! 

Har även fått mitt H&M paket, så kan visa senare vad jag fick. Nu ska ja dra, puss. <3

Senare på Zumba! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards