Patriciaas

Alla inlägg under maj 2010

Av Patricia Mannström - 3 maj 2010 06:38

Hello. 

Solen skiner och måndag. 

Vaknade 7 fast jag skulle stiga upp halv 8 för att jag skall först starta halv 9 till skolan. Så nu är jag färdig och sitter och väntar på att klockan tickar vidare..

Bilder från Lördagen kommer jag inte att ladda upp här, eftersom jag vet att alla och vem som helst kan se dem. Så tyvärr! 

Ska nu söka upp H&M katalogerna och ta ett papper och en penna och skriva upp vad jag vill ha. Sommarsommarsommar   

Nåjå - nu ska ja dra. Puss. 

Av Patricia Mannström - 2 maj 2010 13:40

Skall snart åka ner med Robin till glasskiosken och köpa glass ! 

Mums! 

Av Patricia Mannström - 2 maj 2010 13:01

Godmorgon solstrålar. 

Vilket underbart väder. :) 

Igårkväll/natt var jätte kul, kanske int i ett skede men annars perfekt! 

Åkade hem halv 1 med Robin på moped, sedan hem och sova. 

Vaknade 9 tiden, steg upp och städade mitt rum lite grann. 

halv 1 tiden åkte jag med Robin ner till byn kom hem halv 2 tiden och äta skall kanske snart fara ut igen. Skulle fara ut och gå, men har just ätit så får lätt sting så tar det ikväll istället. Nu ska ja chilla, sen ser vi vad kvällen har och bjuda på. 

Hejhej. 

  

Av Patricia Mannström - 1 maj 2010 16:09

Drar iväg på fest nu, bloggar mera i morgon ! :D 

Ha en fin lördagskväll, puss. 

Fiiliiisen på topp ! 

Av Patricia Mannström - 1 maj 2010 13:29

Hellooj. 

Har bastat, och duschat och fixat håret. Eller bara plattat ennu. 

Ska nu äta en pizza och sedan fixa resten klockan 5 lite över är Cecilia här o söker mig.

Nu ska ja äta min pizza så, hejdå. 

  

Av Patricia Mannström - 1 maj 2010 10:45

Har just satt på bastun, så ska snart gå i den och duschen oxå. Sedan blir det väl att se vad Pappa lagar för mat, eftersom Mamma jobbar. Så kanske det blir franskis och knackkorv. Brukar oftast bli det då Pappa lagar nått. ;) 

Haha, nu ska ja snart dra i duschen. Så puss. 

Det är inte sen förbjudet att kommentera ! 

Av Patricia Mannström - 1 maj 2010 09:22

Hej bloggen. 

Igår var super, åkade moped in till Ekenäs. Sedan cruisade vi nu på där osv. Sen kom vi hem 11 tiden. 

Idag är det ppppppaaartteeyyy som käller för hela slanten. :) 

Vaknade typ lite före 10 med ellinor, steg upp och åt morronmål. Hon åkte hem för en stund sedan. :( men vi ses ikväll oxå. 

Nu ska ja bara chilla, läsa bloggar osv. Skulle vilja fara på en länk, men de är skitväder så då har man orsak att skippa det. Haha! 

Nu ska ja dra och packa lite, städa mitt rum osv. Har en jääkla städiver just nu. På med mjukisbyxorna och t-skjortan och börja städa kanske ! 

Nu ska ja dra, puss. 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards