Patriciaas

Alla inlägg under april 2010

Av Patricia Mannström - 15 april 2010 19:32

Okej, nu har jag gjort allting för idag. 

Skola, hem, läsa prov, fixa mig, kalas, äta kaka, hem, läsa prov, länk 20 min, duschen nu, sen läsa lite geografi ännu. 

Imorgon fredag, vilket betyder shopping i Salo. Och sen spendera kvällen på ett bra sätt :) 

pussar ! 

Av Patricia Mannström - 15 april 2010 15:21

Hej. 

Kom hem från skolan och lagade köttbullar och makaroner, sen läste jag på Geografi provet vi har i morgon. Kommer väl gå bra, tror jag. :S 

Skall på kalas till min kusin Sophie idag (sofiees.bloggplatsen.se kolla nununu! ) Lägger upp en bild vad jag ska ha på mig ikväll längre ner, nu ska ja fixa mig och sedan vänta på att syster o hennes pojkvän kommer och plockar upp mig, så jag slipper dit oxå. :)

Pussar!

Kalas Outfit:

Långärmad svart jumper - H&M

Leggings svarta - Vero Moda. 

Vita kjolen - Kappahal. 

Halsbandet - Vero Moda. 

Och underkläder, och såklart solglasögonen, soligt fint väder ute ju :) 

Av Patricia Mannström - 15 april 2010 06:26

Godmorgon sunshines   


De är underbart väder , vår vår vår :) 

Dagens schema är: Historia, Finska, Engelska, Matematik, Modersmål x2. Men vi slipper de 3 första timmarna, för då skall vi kolla på Anne Frank's Dagbok. Helt okej nog ändå, för man slipper ju skolan halva dagen. Imorgon är det Fredag, alla gillar vi helger. 

Och jo, grattis till min syster som har namnsdag idag. Imorgon har jag ;D ! 

Nåjå - nu ska ja vänta på att klockan blir kvart över 8, då skall jag möta upp Jessica (jessiwillhelmina.blogg.se) för att cykla med henne till skolan och sedan ta bussen vidare till Ekenäs :) 

Pussar o Kramar ! 

 Dagens:

Peak Huppare (rosa) - Exact. 

Brottarlinnen (rosa&svart) - JC

Leggings(svart) - Me&I

Underkläder! 

Av Patricia Mannström - 14 april 2010 06:44

Hej. 


Solen skiner, underbart! 

Vaknade halv 8 fixade mig, och sitter nu och äter morgonmålet. Skall om en 25 minuter, cykla ner till jessica's vägskäl där hon borde vänta på mig. :) 

Nu ska jag dra iallafall..dagen schema: Matematik, Engelska, Finska, Hälsokunskap, Musik x2. Skall även till hälsovårdaren och ta läkarintyget idag. Pussarr! :) 

Av Patricia Mannström - 13 april 2010 19:55

Hej. 


Slutade skolan kvart över 2 idag, eftersom vi skrev prov och jag blev klar tidigt.

Cyklade hem med Jessica. (jessiwillhelmina.blogg.se <- kolla genast! ) 

Sen kom jag hem, var hemma en timme lite på, kollade lite program sen drog jag vidare ut med Jessica igen. Helt kul nog.

"Lick the balls" hmm, vems uttryck månne? ;)  

Klockan 20 före 8, parkerade jag min cykel i garaget och kom in satte mig vi datorn en stund, för att sedan fara ut och länka, länkade dock längre idag än igår. Känner mig duktig. Imorgon skall jag på Zumbaa! 

Nu ska ja duscha, sedan sova. I morgon till Hälsovårdaren och ta läkarintyget till

mopokortet, kanske nästa vecka och ta passfoto. Och sedan in med papprena till Polisstationen.

Nu ska ja dra, puss o kram. Ha det bra!   


Av Patricia Mannström - 13 april 2010 06:36

Godmorgon. 

Vaknade för en timme sen, har nu fixat mig klart och väntar på att klockan skall bli 10 över att Robin kommer så att vi kan cykla till skolan. 

Jaja - och jag nämnde kanske inte att jag kommer ta min bästis solglasögon, åhh dom e ljuvliga vill oxå ha såna ! <3 

nåjå - nu ska ja fara pussar ! <3

  

Av Patricia Mannström - 12 april 2010 15:04

Tänker dra ut senare..klarar inte av att sitta inne i detta väder !   

  

Av Patricia Mannström - 12 april 2010 14:07

Hello Sunshines ! 


Kom hem för en halv timme sen, har nu kokat nudlar som jag ska äta. Sen ska jag läsa på Hissa provet, ikväll blir det Perfectbody. Men jag tänker fara ut och läsa i detta underbara väder ! :D 

Pussar ! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards