Patriciaas

Alla inlägg under april 2010

Av Patricia Mannström - 8 april 2010 16:36

Skall åka med grannen till Zumban ikväll, så ska kanske fara ner till henne före zumban. Hälsa på Saku & Theo. Nu ska ja fara allafall, puss. 

 Zumba outfit: 

Brottarlinnen Vitt och Rosa - JC
Gammal svart huppari - Seppälä
Adidas tights.


Av Patricia Mannström - 8 april 2010 14:56

Hej. 

Vaknade 7 idag, steg upp och fixade mig, sen cyklade jag ner mot byn. Först via Sale och köpa dricka och sen ännu via Farmor och Farfar och prata lite. Sedan ner till skolan.

Hade lame dag idag, så som alltid på Torsdagar. Men i morgon är det fredag, älskar det! 

Nu äter jag mat skall snart fara ut med min granne och köra scooter igen, haha! 

Sen på Zumba ikväll..

Puss o kram, ha det så bra! 

Av Patricia Mannström - 7 april 2010 21:16

Hej. 

Idag var det skola. Efter skolan cykla hem, och sen till byn med Jessica, och många andra. Riktigt kul, men kallt. :) 

Har varit och kört scooter med Filip, (grannen). 

Har duschat, och nu kolla andra avenyn..

Imorgon, blir det lite shake shake! :D 

Äntligen, länge sen sist. 

Nu ska ja dra, puss! 

Av Patricia Mannström - 6 april 2010 13:46

Hej. 


Är hemma igen efter ett besök i Helsingfors. Först Respecta men det gick på 20 min, så vi åkte till Kyrkslätt's Prisma. Köpte ny Icepeak rock, till våren. Kommer kanske bild senare. 

Nu ska ja äta mat och sedan dra ut med komisarna, pussar. 

Av Patricia Mannström - 6 april 2010 06:09

Godmorgon. 


Vaknade kvart före 7, och märkte att det var ett jä*la skitväder. Kanske lika bra då man skall sitta i bil 1½ timme idag..

Skall om en stund starta mot Helsingfors, men före det efter min syster och Amanda tösen. 

Ni skall ha en fin dag allihopa, puss. 

  

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 20:06

Han förföljer mig..

På radion till min kusin hörde jag honom på Söndagen, innan det i en matbutik, och sedan i min kusin rum på en affisch och inte nog med det, när man startar startsidan är han oxå där, läskigt!! 

Nu sitter jag och hör på haha, tro det eller ej, men ja hör på Eminem och 50 cent, för att få bort honom. 

Nu gonatt! <3

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 19:52

Nu ligger jag under täcket, och tänkte att jag skulle ta och ladda upp bilder från dagen med Sofie när vi var ute och gick. 

 Blev en del ändå ! 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 5 april 2010 19:14

Hej. 


Tänkte bara säga att jag är hemma nu, efter att ha varit hos min kusin på sleepoveerr :)

Nu ska ja duscha och sedan kanske kolla en film och äta nått, sen sova. Skall upp kvart före 7 i morgon..skall till Helsingfors! 

Innan jag kom hem blev jag ute en stund med vännerna, men dom hade visst fått en smäll eller hade annars bara en slö dag, ingen kunde vaa sig själv! 

Så jag och bästavän bestämde oss att gå hem till mig, men hennes mamma kom och söka henne nästan direkt! 

- Jag älskar dig Ellinor Levin bästavän, kommer alltid och jag menar alltid stå vid din sida. <3

Nu ska jag dra i duschen, pussar! 


Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards