Patriciaas

Alla inlägg under april 2010

Av Patricia Mannström - 24 april 2010 07:51

Hej. 

Förlåt för dålig uppdatering, har haft prov och det brukar glömmas bort helt då. Igår klockan halv 4 for jag på Playme, med grannarna. Jätteee bra ! 

Köpte även deras skiva. 

Kom hem 12 tiden, föree playme gick vi i stockman och sedan och äta lite före. Nu ska ja inte göra så mycket, får se vad ja hittar på idag. Blir ingen vidare uppdatering idag tror jag. Pussar! 

Av Patricia Mannström - 20 april 2010 20:43

Hej. 

Steg upp idag och fixade mig, sedan till skolan. Tråkig dag..

Efter skolan cyklade jag hem med Robin, sedan hem och äta och sedan ut igen med de andra :) 

Kom in halv 9-9 tiden, har nu duschat och kollat på scooter med pappa :) ! 

Skall snart sova, ska bara äta nåt och sen är det nog sängen som lockar, är jätte trött. + att mina ögon inte orkar vara uppe pga ögondropparna jag tar nu pga vagel i ögat. uääk ! 

Nåjå - nu ska ja dra, pusshej ! 

Av Patricia Mannström - 19 april 2010 06:40

Hej alla söta. 

vaknade 7 idag, fixade mig, och åt morgonmål. Så är klar nu och väntar på att klockan blir kvart över så att ja kan cykla till skolan med Robin. :) 

Idag har vi: Gymnastik x2, Finska, Engelska och Kemi x2. Kan dock inte vara med på gymnastiken, har helvetes ont i ryggen vet int fan vad jag gjort. Slapp knappt ur sängen idag morse..så nu ska ja försöka få bort det. Igårkväll var jag ute med lite människor, kom sen hem och jag o Fille for o köra ! Haha, sen kom även Robin. 

Martin, filles pappa även min rektor frågade om jag ville komma med på Playme, med dem på Fredagen GÄRNA ! 

Så de ser ut att det blir det på Fredagen, nu ska ja draaa. Puss. <3

Av Patricia Mannström - 18 april 2010 10:19

Hello sunshines. 


Vilken natt och vilken kväll igår! Wooohooo. 

Kom hem före 12, dansade loss hela kvällen och sjöng oxå. :) 

Sen och sova direkt, somnade ganska medetsamma. 

Vaknade 9 tiden, av att kissen kom in i rummet och med och mysa i sängen..aww. 

Sen hade jag och ellinor helt enkelt en slö morgon, haha ingen av oss orkade klä på oss osv..men tillslut fick vi på kläderna. Så hon åkte just hem och nu har vi syster och amanda på besök. Ska snart fara i duschen, sen äta mat och sedan fixa mig för att fara ut i det härliga vädret. Pussar o kramar ! 

Av Patricia Mannström - 17 april 2010 16:12

Tjaa bloggen ! 


Idag var klassen i ramsdal, helt kul. Men inge vidare att vara där denna årstid. 

Kom hem 4 tiden, har duschat och fixat mig nu väntar på Ellinor så vi kan dra till holmberg's sedan. Nu ska ja dra, pussar. 

Ikväll kör jag med: 

Leggings - Me%I
Randig skjorta/tunika - Lindex.

:)  

Av Patricia Mannström - 17 april 2010 07:18

Godmorgon. 

Vaknade för en timme sedan, om en kvart ska jag bege mig iväg ut till bussen och sedan åka med mina klasskamrater till Ramsdal, känns underligt att vara med dem på en Lördag. Haha! 

Solen skiner så dagen kunde inte börja bättre, nu ska ja dra. Pussar & Kramar, hörs när ja kommit hem. 

Dagens outfit till ramsdal: 

Adidas byxor - Ellos. 

Nike huppari - Ellos. 

Brottarlinnen (rött&grått) - JC/Ginatricot. 

Och solglasögon ! 

Av Patricia Mannström - 16 april 2010 20:55

Hej. 

Dagen började med skola som var helt okej, sen shopping i Salo med Ellinor. Köpte lite grejjer bilder kommer kanske i morgon, skall till ramsdal i morgon lägerplatsen där vi konfirmander skall var 5 dagar på läger.

Kommer hem efter halv 4, så då kommer det bilder.

Har varit ute med de bästa, sen hem och äta emellan sen ut en 20 min igen. Nu ska ja kolla lite tv, sen sova skönt. Gonatt !  

Av Patricia Mannström - 16 april 2010 06:25

Hej bloggen! 


Vaknade typ 7 idag, började fixa mig och äta morgonmål, skall senare dra till skolan och sedan på shopping. Härlit! 

Nog för att ja inte behöver nått, men kan ju alltid åka med :) 

Nu ska ja fixa mig lite till, puss. 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards