Patriciaas

Alla inlägg under april 2010

Av Patricia Mannström - 2 april 2010 08:22

Blev en 6 timmars sömn inatt..

Igårkväll halv 1 bar det av till sjukhuset ennu. Orkar inte gå in på detaljer ! 

Kom hem halv 3, sen sova! 

Vakande för en stund sen, är skittrött men skall endå orka iväg till gymmet idag. 

Nu ska ja dra, är ensam hemma. Puss! 

 Hade tråkigt igårkväll. 

Av Patricia Mannström - 1 april 2010 22:46

Nu är det 2:a April, här sitter jag ennnu. 

Justin Bieber piper i mina öron.

Kan inte sova. 

Saknar henne. 

Tur att msn finns. 

Tur att du finns. 

Nu ska ja sova. Gonatt ! 

Av Patricia Mannström - 1 april 2010 22:30

Började lyssna på Justin Bieber och kan nu inte sluta, fick inte sömn och han var den första som dök upp. 

Skulle ju inte lyssna på honom. Nåjå ! 

Av Patricia Mannström - 1 april 2010 22:06

Känns konstigt att sitta här och skriva lite över 11 på en Torsdag, men vi är ju lediga i morron. Och i morgon blir det gymmet, med syster på morgonen tror jag. Och kvällen spenderas med Ellinor. <3

Ikväll har jag sett på Beck, med Johan, Jessica & Robin. Helt kul, och bra film ! :) 

Kommer lite bilder sen som fru Ulla - Britta har tagit ! ;D 

Nu ska ja äta nått och sen i säng, är skittrött och känner mig svimfärdig! 

     

Fröken Ulla - Britta tog lite bilder på sig själv ! ;D 


   

Tösen Amanda var oxå här och duschade idag ! <3

Nu ska ja dra isäng tror ja, gonatt ! <3   

Av Patricia Mannström - 1 april 2010 14:22

Äntligen har vi påsklov, skall nu bara njuta av detta. Så man orkar pånytt sen ! 

Kom hem för en halv timme sen, gick hem med Fille, min granne! 

Senare ska ja väl fara ut, med ellinor och dom som är där. 

Kommer säkert bli en dålig uppdatering under påsken..

I morgon har ja ennu inget, men Lördagen skall jag in till Salo hela dagen, först och pröva lite klänningar till bröllopet. Och sedan kanske lite shoppning. 

Pussarrr, och en glad påsk till er alla! <3

Av Patricia Mannström - 1 april 2010 06:25

"April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill ! "


Hej.

vaknade typ för 45 min sedan, har fixat mig och ätit morgonmål. Skall om 30 min starta mot skolan..schemat idag:

Historia, Finska, Engelska, Matematik - prov, Modersmål x2!

Usch, gillar inte torsdagar, men det är bara denna dag kvaar nu! ;D

Vad händer i helgen har inga planer alls :(

nåjå - ta dagen som den kommer !

Nu ska ja fara, puss!

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards