Patriciaas

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Patricia Mannström - 2 mars 2010 17:16

Trött och skakig i benen, men de var det värt! 

Har duschat och ätit gott kvällsmål, nu i säng, sova länge i morronbitti. Pusu! <3

Av Patricia Mannström - 2 mars 2010 16:10

Jag har fuktansvärt tråkigt , har inget att sysselsätta mig med ! 

Ikväll blir det iallafall Perfectbody med mamsen, syster kunde int komma eftersom amanda är sjuk, stackarn..

Har gått genom all min musik på datorn, och laddat ner och satt in och raderat! Haha, och och och.. ;) 

Har  även satt in bilder på jessicas minnesticka från messilää :) 

Väntar bara på Mias till :)

pusu! 

Av Patricia Mannström - 2 mars 2010 14:41

Idag var det skola, mycket skratt idag, haha   

Vi hade : Bildkonst x2, Biologi x2, Religion, Historia

Bildkonsten, ritade vi och prata mest, men före det hade vi morgonsamling som vi kallar det, då i bland prästen kommer dit och pratar ibland rektorn o.s.v..om de är nått dom behöver säga! Men idag spelade lärarna en sketch om Kalevala. Haha, va alla skratta. Jumppaläraren sjöng en snutt av Den glider in, den glider in..haha!  

Biologi var vi första timmen i datasalen och skrev om olika länder som vi sedan skulle representera i klassen..hade Bulgarien. :) 

Sen fick vi ut böckerna till Geografin vi börjar med nästa gång..

Religionen såg vi klart filmen "Year One" haha, den filmen var helt bra! 

Historian pratade vi bara om PRAON vi har om 2-3 veckor, skall vara på Seniora med min syster i köket :) 

Efter skolan gick jag hem med jessica   

Nu ska ja höra på musik och int så mycke mer..sen senare på jumppa Perfectbody med syster och mamma! 

Pusu. 

Av Patricia Mannström - 2 mars 2010 06:45

Good morning! 

Vaknade typ halv 7, gick i duschen..höll på att somna där! ;)) 

Nu e ja klar, väntar på att klockan skall bli 08.15 att jag kan starta till skolan..

Pappa hade semester denna vecka, men fick fara på jobb redan.. O.o 

Shemat idag är: Bildkonst x2, Biologi x2, Religion och Historia. 

Skall nog laga det sista, puss! 

Dagens outfit: 

Ljusrosa linne - JC

Vit t-skorta - JC

Mjukisbyxor - Ellos

Skarf - Sverige, vet int vad butiken hette! 

Underkläder, sockor. 

Pandora och Nomination armband! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards