Patriciaas

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Patricia Mannström - 3 mars 2010 19:25

Mitt prov i energiprojektet kommer skita sig i morgon, har int läst nå mycket och det är skitsvårt att komma ihåg alla 60 frågor.. :/

Nåjå - dricker som bäst tee, skall sen duscha och sedan kolla andra avenyn äntligen är OS - över så man får titta på vanliga programmen som togs bort under den tiden!

Har skickat bilder på hotmail till min syster..

Men nu skall jag fara, puss!  

Av Patricia Mannström - 3 mars 2010 18:22

Jag är jätte hungrig, mamma är ner till syster och kör hem amanda tösen som varit här.   Men jag borde fixxa ihop nått käk. Kurrkurrr, säger magen hela tiden. Åt just en banan men det hjälpte inte..skall fara ut och gå snart om jag hinner, måste läsa först sen ut och gå, och sen i duschen..innan klockan 10 då det kommer Andra Avenyn :) ilove! 

Nu ska ja sticka iväg och läsa, sen ut och gå..blir en kort länk! 

Pusu. <3

Bjuder på mina härliga webbcamera bilder, bara för att dom går otroligt snabbt att ladda upp! Och sen behöver man inte rådda med att sätta in bilder hit och dit.. :)   

Av Patricia Mannström - 3 mars 2010 17:22

  

Pussgurkor ! 

Av Patricia Mannström - 3 mars 2010 16:22

Nu är allt översattt till den nya datorn, och har gett den gamla till Mamma och Pappa, eftersom dom var så snälla och köpte ny, så kan dom få den sämre, haha!

Men iaf, nu ska ja börja läsa på energiprojektet vi har imorgon..skitsvårt tror jag! Och när det räknas minuspoäng, så om man har 10 poäng och sen får fel så går det ner till 9! Skit..nåjå- de går väl bra. De är såna frågor som man ska välja alternativ på..

Nu ska ja läsa lite på det, senare ut och gå!

Jag älskar btw webbcameran på mind dator, haha, jag o syster ha haft lite kul! ;)


Av Patricia Mannström - 3 mars 2010 14:33

Sitter nu här och knapprar på sin nya bebis till dator, älskar den!

Tack pappa. <3

kom hem från skolan för en stund sen, men orkar inte skriva om dagen..men den har varit helt kul! Skall fixa över all musik o. bilder till min nya dator nu..puss! <3

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards