Patriciaas

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 19:52

Hej ! 


Ellinor kom till mig halv 6 tiden, vi funderade på vad vi skulle göra..men de blev till slut att fara till byn med Mattias. Började med att vi gick ner, sen in i butiken och satt där typ 45 - 1 timme, haha! Ellinor kan dedär med sina miner ;) 

Usch vi skrattade så jag fick ont i magen..har ennu! ;)) 

Sen skämtade vi lite för alla i kvarnträske, men när vi sen sa att allt var ett "big joke" sååå blev dom plötsigt helt sura. Även fast vi sa 10 ggr att allt var ett skämt, och förlåt. Nåjå - shit happens ! 

Nu vet vi int igen va vi ska göra, haha ! 

Vilket slött liv, men nu ska vi nog fara.

Pusshej ! 

29 Oktober 2009, Halloween - Disco ! 

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 16:14

Har nu duschat klart, skall nu kasta på mig lite smink, sen fixa håret och såna saker, sen får jag hoppas att Ellinor anländer. Vi bestämde att hon kommer hit, och sen bestämmer vi vad vii skall hitta på, skall åtminstone ha en hel del foton på henne efter denna kväll, hon är sååå jäkla söt nu när hon är sådär brun :) men annars åxå såklart! 

Nu skall ja fixa mig, bloggar senare. Pusu! <3

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 14:39

Jaha, hemma från skolan, och nu är det helg! 

Har inga planer för ikväll, sitter och gnuggar geni knölarna med ellinor just nu, tänkte fara till Kinan och äta, men slipper inte dit..pojkarna far till Kvarnträske så dom kan vi ju int vara med! 

Nåjå - hoppas vi kommer på nått KUL ! 

Pusshej. 

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 07:00

Helloo. 

Min morgon började ju fint, vaknade upp och såg att det kommit en ganska stor mängd med snö IGEN! 

åhh, kan den bara inte göra mig en tjänst och smälta bort nuu. 

Nåjå - idag är det skolan som gäller, och sen är det ledigt 2 dagar igen, skall bli riktigt skönt. Kvällen spenderas med bästis, vet int ennu vad vi skall hitta på men nått kul iaf, Lördagen spenderas med dom bästa, söndagen vilar vi! ;) haha! 

Nu ska ja dra till skolan, pusu! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards