Patriciaas

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Patricia Mannström - 7 mars 2010 20:46

hej alla söta! 

Kom just från bastun sitter nu och käkar American Big Sandwich! ;) Haha! 

Dagen har vart ljuvlig tack nathalie älskar dej. <3

Har även skickat meddelande till tösen ellinor idag, saknar dig pluppen..komsikomsi hem till mig. <3 

TISDAGEN KOMMER DU ! :D 

Min käre kusin benjamin kom hem från Thailand igår oxå..kulkul! :D 

Så nu är alla snart på sin plats för en tid frammåt igen..

Skall nu chilla lite, vänta på att mamma kommer hem och sen sova, gonatt! 

Av Patricia Mannström - 7 mars 2010 17:17

Har haft det superbra i Påminne Skicenter med min kusin nathalie, helt ljuvligt väder! Tog ett 4timmars kort, men kom hem en halvtimme tidigare..träffade många av mina kaverin där och oxå endel jag int sett sen sommaren..:) 

Åkade hem med nathalies pappa, skall nu snart äta nått sen fara i bastun och vad jag skall göra.

Sitter nu och proppar i mig kaka från igår, imorgon är det frissan som gäller. På tisdagen kanske punttis med nathalie :) ! 

Bilder: 

                

  

Påminne 7 Mars! 

Av Patricia Mannström - 7 mars 2010 10:13

Jaha så var söndagen här igen, och bara 2 dagar tills Ellinor kommer hem! GILLA! 

Har sovit över hos min kusin inatt är här ennu, vet int vad vi skall hitta på idag för vädret är ju suuuuuuuuper duuuper bra! 

Borde fara och åka slalom men de går ju int eftersom vi int slipper dit..

Men nu ska vi ta och fara, pusshej! <3

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards