Patriciaas

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 21:49

Usch kallt där ute, gick hem redan 8 tiden..:S 

Ska nu titta film innan jag somnar, så pussgonatt! 

Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 16:50

Nu draar jag ut, bloggar när jag kommit hem..

 Pepsodent smile :D ! 

Outfit: 

Rosa Peak Huppari - Exact! 

Lee byxorr - Exact! 

Grå topp - Gina trico. 

Randig tröja - Exact! 

Underkläder och yllesockor ! 


Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 14:02

FREDAG, nuuu är det helg! 

Är ett jäkla underbart väder där ute   

Kom just hem pappa var och sökte mig, så nu ska ja hjälpa honom städa lite, och sen senare får man se vad man hittar på! Cecilia var sjuk så hon kund int komma..

Nu ska ja fara, puss! 

Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 06:38

Good morning ! <3

Vaknade typ 07.00, fixade mig och åt morgonmål..så nu är jag klar! 

Fredag idag, äntligen! Nu är det bara 4 dagar tills Ellinor kommer hem, men 5 dagar tills jag ser henne..åhh jag saknar dej plutten! Kom hem, nu medetsamma! <3

Schemat idag: 

Huslig ekonomi x2, Geografi, Kemi, Matematik och Modersmål! 

Sen hem och Cecilia kanske kommer övernatt till mig, så jag var faktiskt duktigt och städade igår..

Men nu ska ja snart till skolan, pusu hej! 

Dagens: 

Leggings (svarta) - Vero Moda. 

Topp (grå) - Gina Trico.

Vit svart randig tröja - Vero Moda. 

Skarf - Sverige! 

Underkläder. 

Håret nedsläppt..

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards