Patriciaas

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 19:13

Hej alla söta! 

Kom hem för en stund sen, har ganska kallt om tårna. 

Saknar min ellinor, förstår int att hon e hemma så dendär känslan har int riktit hunnit fara bort ennu..

På dåligt humör så kommer inte blogga mer idag..puss! 

Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 16:23

Skall dra ut med min kusin senare, skall fixa mig klart nu och sen fara ner med Mattias och Robin ! 

Pussu! 

Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 15:08

Dagens: 

Mörka treggins - Lindex.

Grå topp - Gina. 

Svart vit randig tröja - JC. 

underkläder. 


Älskar halsbandet runt halsen och armbandet - tack ellinor..you made my day! <3

Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 14:25

Nu är min tös hemma igen, och GUD vad hon är brun!

Nåjå - gullig som hon var hämtade hon hem ett sött armband och ett halsband till mig, även fast jag inget ville ha. Huvudsaken var att hon kom tillbaka :) <3

Men det var riktigt fint, och jag gillar det. Kommer bilder..

Senare skall jag vara med henne om hon inte har annat, annars skall jag hitta på nått annat..orkar inte skriva om dagen. Bara att jag tänkte börja gråta idag morse när jag såg henne. SAKNAT henne otroligt mycke, det kan inte beskrivas med ord! Men NU är hon äntligen hemma <3

Puss! 

Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 05:43

Detta datum har jag väntat på , för jo nu är tösen min hemma gillargillarrgillarrrr! 

Och jag gillar ännu mer att hon kommer till skolan idag :)) 

Nu ska ja ta o fixa mig, om ja kan..har skakis nu efter att ja fick veta att hon sku till skolan, så nu vill ja träffa henne medesamma! ;D 

Javet..de e konstit. Men hon ha varit borta 2 veckor! :S 

Nu måste ja fara, puss! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards