Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 28 mars 2010 09:25

Godmorgon ! 

Vaknade för en timme sedan. 

Steg upp och satte mig vid datorn. Magen kurrar, börjar bli hungrig. 

Skulle vara kyrkvärd idag, oxå. Men sen märkte jag att kyrkan är klockan 18.00 då blev det att ställa in, för jag skall och hälsa på min kusin "små kusin" idag. :) 

Nu ska ja se lite på läxorna, och sedan duscha och sen vänta på att Linda & familj kommer upp :) 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 27 mars 2010 15:19

Skall snart dra ut, har fixat mig klart så skall snart ringa till Robin och säga att han kan starta. Som oxå fyller idag, GRATTIS :)

Nu ska ja fixa det sista, förtjänade 10 euro av Papi just. :) 

Puss. 

Dagens: 

Linnen - JC

Treggins - Lindex. 

Huppari - Nike. 

 

Av Patricia Mannström - 27 mars 2010 13:05

Lördagkvällen skall spenderas med de bästa. <3

skall nu duscha och fixa mig, och sen söka mig utåt ! :)

Pusu. 

Av Patricia Mannström - 27 mars 2010 10:47

Hej söta läsare ! 


Fredag kvällen tillbringades med Ellinor. Var till gymmet på kvällen, och efter det till butiken och handla lite saker att äta eftersom vi skulle kolla på filmer :) ! 

När vi kom hem fixade vi pizza och lagade sallad, käkade det. Och undertiden märkte vi att uuups, de är chili.

De var därför det hettades till lite i munnen oxå! ;) 

Efter det i bastun, där vi gjorde bort oss lite med att öppna fönsterluckan för att släppa in friskluft och vi pratade och höll på, och sedan märkte att nån stod där ute. Haha! 

Sen efter det kollade vi "The Strangers" fyfan, vi höll på att skita ner oss! 

Sen kollade vi "The Hangover" den var ju bra, så bra att vi skrattade åtminstone. ;) 

Ellinor åkte hem för en halvtimme sen kanske, nu skall jag vänta på att pappa kommer från bastun så ja slipper dit sen. Puss! 

    

Dom filmerna kollade vi ! :) 

Av Patricia Mannström - 26 mars 2010 16:39

De är fredag, Ellinor och jag kom inte på nått att göra. Men de är endå så skit väder, så inget går emot att fara en timme elr mer till gymmet, och efter det till butiken och köpa nått gott att äta och sedan hem och mysa med film !

Har hyrt två stycken. 

Ha en fin fredagskväll, puss! <3

Av Patricia Mannström - 25 mars 2010 17:16

Skall dra ner till syster snart för att sen fara på Zumba därifrån ! 

Har fått mitt H&M paket oxå ! Visar senare, kanske i morron vad jag behöll av det :) 

Puss! 

 Bjuder på "fina" bilder på mig själv, innan jag sticker ! 

Av Patricia Mannström - 25 mars 2010 14:19

Förlåt, för min dåliga uppdatering. 

Har inte hunnit, har haft PRAO denna vecka, så är helt trött när ja kommer hem, så ja har ingen lust att skrivaa alls. 

Men jag älskar min PRAO - plats, den är underbar. Hoppas på sommarjobb där nästa sommar! :) 

Nu skall ja kanske fara ut och gå en sväng, om ja orkar men sängen lockar mera. Puss

Av Patricia Mannström - 21 mars 2010 19:44

Har hunnit städa klädskået och rummet idag - ut med de gamla kläderna och in med de nya ;) ! 

Kommer lite bilder på hur mitt rum såg ut ! 

Nu sitter jag och avnjuter en kopp med tee, såhär på söndagkväll. 

Skall nog snart sova, har PRAO i morgon, såå börjar 8, men startar redan halv 8 hemmifrån ! 

Jag är inte morgonpigg, så blir nog att snart fara o sova. Gonatt ! 

Positiv skall man vara då man städar, haha ! 

Kläder kläder, mera kläder ! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards