Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 14:02

FREDAG, nuuu är det helg! 

Är ett jäkla underbart väder där ute   

Kom just hem pappa var och sökte mig, så nu ska ja hjälpa honom städa lite, och sen senare får man se vad man hittar på! Cecilia var sjuk så hon kund int komma..

Nu ska ja fara, puss! 

Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 06:38

Good morning ! <3

Vaknade typ 07.00, fixade mig och åt morgonmål..så nu är jag klar! 

Fredag idag, äntligen! Nu är det bara 4 dagar tills Ellinor kommer hem, men 5 dagar tills jag ser henne..åhh jag saknar dej plutten! Kom hem, nu medetsamma! <3

Schemat idag: 

Huslig ekonomi x2, Geografi, Kemi, Matematik och Modersmål! 

Sen hem och Cecilia kanske kommer övernatt till mig, så jag var faktiskt duktigt och städade igår..

Men nu ska ja snart till skolan, pusu hej! 

Dagens: 

Leggings (svarta) - Vero Moda. 

Topp (grå) - Gina Trico.

Vit svart randig tröja - Vero Moda. 

Skarf - Sverige! 

Underkläder. 

Håret nedsläppt..

Av Patricia Mannström - 4 mars 2010 20:27

Nu är jag hemma från Zumban och rätt trött efter att ha varit i skolan, städat, jumppat och så vidare..nu är det sängen som kallar. Efter att jag har ätit ordentligt med kvällsmål, man har liksom inget botten när man skalle eta efter att ha zumbat! :) 

pusu, gonatt! 

Av Patricia Mannström - 4 mars 2010 17:49

Om en halv timme skall jag söka mig ut, då kommer Sophia och söka mig och vi drar iväg på Zumba! 


Känner mig riktigt på topp att fara på Zumba idag, bloggar när jag kommit hem. Puss! 

Av Patricia Mannström - 4 mars 2010 16:01

Har städat klart och alla dammtussarna har flygit ut, får se hur länge det räcker innan dom flyttar tillbaka! ;) 

Nu ska ja mysa lite med amanda som är här igen och sedan på zumba! :) 

Av Patricia Mannström - 4 mars 2010 14:25

Jag vet inte, men jag är alltid så deppig på torsdagar beror säkert på att vi har så dåliga lektioner i skolan..

Historia - skrev energi provet! 

Finska - rättade uppgifter och läste sycke och lagade uppgifter o.s.v

Engelska - Fixade med uppgifter och hörde genom nytt stycke..

Matematik - Räknade, geometri! 

Modersmål - Pratade om massmedier! 

Kom hem 3 tiden, gick med jessica <3

har ätit mat, skall nu dra på mig mjukisbyxorna och städa rummet! 

Suck , dammtussarna övertar snart mitt rum..så NU är det dags för dom att flytta ut! 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 4 mars 2010 06:37

Good morning sunshines! 

Vaknade typ för en timme, sen är klar fixad nuu..så next stop är skolan! :s 

MEN det är ju Torsdag redann..imorron kommer Cecci gullet övernatt till mig. <3 

Lördagen är det kalas, och Söndagen träffa pojkenn eller slalom. ((: 

Nu ska ja packa skolväskan och sen fara, puss! 

Dagens:

Leggings - vero moda.

Linne randigt - JC

Jumper randig - JC

Underkläder, smink, håret nedsläppt.

  

Av Patricia Mannström - 3 mars 2010 19:25

Mitt prov i energiprojektet kommer skita sig i morgon, har int läst nå mycket och det är skitsvårt att komma ihåg alla 60 frågor.. :/

Nåjå - dricker som bäst tee, skall sen duscha och sedan kolla andra avenyn äntligen är OS - över så man får titta på vanliga programmen som togs bort under den tiden!

Har skickat bilder på hotmail till min syster..

Men nu skall jag fara, puss!  

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards