Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 21 mars 2010 12:27

Kommer bilder från igår nu ! 

  

Bussen påväg hem, alla andra bilder har försvunnit. :( 

  

Nivea salva ! 

Foundation - Anttila (12,95€)

  

Rosa vit randig jumper - H&M ! (6,96€)

  

Rosa topp - Gina (9,90€)

  

Svart vit randig jumper - GIna (4,90€ rea)

  

Vit tunika - Only (16,95€) 

  

Rosa jumper - JC (19,90€) 

Sen lunchade vi på Chico's åt en varsin Chico's burger, gott nog! :) 

Av Patricia Mannström - 21 mars 2010 11:34

Hej solstrålar ! 

Vaknade upp med Ellinor klockan 8 typ, sedan åt vi och sen for hon hem vid 10 tiden typ. 

Sen började jag tömma allting från mitt klädskåp precis allting, torkade och dammsugade inne i det. Nu e ja klar och har duschat! 

Skall nu äta mat och sen chilla, puss! 

Av Patricia Mannström - 20 mars 2010 19:35

Hej. 

Är nu hemma från Hesa, har haft så kul ! :D 

Skrattat så ja har ont i magen..

Köpte en hel del, handlade för typ 100 euro. Så laddar upp bilder imorron på vad jag köpt, skall nu kolla film med tösen och ta det lungt, vi är helt trötta! 

  

Av Patricia Mannström - 20 mars 2010 07:50

Äntligen Lördag ! 

Vakande upp 7, men steg upp först halv 8 ! 

Åt morgonmål och började fixa oss lite, så är snart klara. Kvart före 10 skall vi vara ute och vänta på bussen, och i är i Helsingfors 12.oo ! 

Nu skall ja fixa det sista, bloggar inte mer idag, kanske när ja kommer hem och ja orkar !


Dagens: 

Treggings - Lindex. 

Svart & Grå topp - JC

Huppare - H&M 

Dunväst - H&M 

Underkläder. 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 19 mars 2010 21:25

Bästavän Ellinor är här övernatt , har börjat kolla på en film och myst med de bästa <3

Skall nu duscha och sedan, hoppa under täcket och kolla filmen klart! 

Imorgon klockan 10.00 åker vi in med buss till Helsingfors..lägger säkert in ett inlägg imorgonbitti. :) 

Nu skall jag dra. 

Ha en fortsatt bra fredagkväll , kramar <3 ! 

Av Patricia Mannström - 19 mars 2010 17:15

Sitter nu och väntar på Ellinor, hoppas hon kommer snart ! <3

 Jag just nu ! 

Av Patricia Mannström - 19 mars 2010 16:43

Har nu duschat, skall nu börja fixa mig. Blir myskväll framför tv:n med ellinor ikväll <3

Imorgon helsingfors! 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 19 mars 2010 15:54

Hej, kastar in ett inlägg hastigt här nu..skall snart i duschen så ! 

Skola idag, gick fort denna dag tycker jag. Berättar mer ikväll säkert om det. 

Efter skolan till gymmet med ellinor, och efter det for hon hem och jag for till Farmor och Farfar och vänta på Mamma och Pappa ! :) 

Nu e ja hemma, har ätit mat, så skall nu duscha innan ellinor kommer hit övernatt, + att ja borde torka lite damm ;) 

puss! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards