Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 16:14

Har nu duschat klart, skall nu kasta på mig lite smink, sen fixa håret och såna saker, sen får jag hoppas att Ellinor anländer. Vi bestämde att hon kommer hit, och sen bestämmer vi vad vii skall hitta på, skall åtminstone ha en hel del foton på henne efter denna kväll, hon är sååå jäkla söt nu när hon är sådär brun :) men annars åxå såklart! 

Nu skall ja fixa mig, bloggar senare. Pusu! <3

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 14:39

Jaha, hemma från skolan, och nu är det helg! 

Har inga planer för ikväll, sitter och gnuggar geni knölarna med ellinor just nu, tänkte fara till Kinan och äta, men slipper inte dit..pojkarna far till Kvarnträske så dom kan vi ju int vara med! 

Nåjå - hoppas vi kommer på nått KUL ! 

Pusshej. 

Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 07:00

Helloo. 

Min morgon började ju fint, vaknade upp och såg att det kommit en ganska stor mängd med snö IGEN! 

åhh, kan den bara inte göra mig en tjänst och smälta bort nuu. 

Nåjå - idag är det skolan som gäller, och sen är det ledigt 2 dagar igen, skall bli riktigt skönt. Kvällen spenderas med bästis, vet int ennu vad vi skall hitta på men nått kul iaf, Lördagen spenderas med dom bästa, söndagen vilar vi! ;) haha! 

Nu ska ja dra till skolan, pusu! 

Av Patricia Mannström - 11 mars 2010 14:47

Helloouu solstrålar! 


Kom hem för en halv timme sen typ, städade lite i rummet för det låg en massa kläder överallt. Ooops! 

Dagens schema: Historia, Finska, Engelska, Matematik, Modersmål x2 !

Efter skolan gick jag hem, med Victoria och Demitra <3 snälla som dom var och väntade på mej :D 

När ja kom hem märkte jag att vi inte hade någon mat hemma, så ja saatte på ungnen och in med pizzan, så ska snart käka. Sen läsa förhör -.- 49 länder och huvudstäder, suck ! 

Nu skall jag dra, hejdå. 

Av Patricia Mannström - 10 mars 2010 19:13

Gahh, är trött..

Min dag: 

For till skolan klockan 8, hade Matematik, Engelska, Finska, Hälsokunskap, Musik x2! 

Fick en jäkla huvudvärk i skolan redan, och har det ennuuu.. :( 

Efrer skolan på skirbaträff till församlingen, satt där till 20 över 4..sedan hem till syster efter amanda, skuulllee vara barnvakt. Men tösen verkar inte gilla mej..skrikandet började igen! Nåjå <3 

Nu är ja jätte trött, har skit mycket huvudvärkk ! 

Känns som om jag skulle vilja lägga mig under täcket och bara sova bort och höra på musik, i telefonen..i hörlurar altså! 

Nu ska ja slappa och äta nått, har inte hunnit med det idag ennu. Sen kolla ANDRA AVENYN klockan 22 ! :)) 

pussgonatt! 


Av Patricia Mannström - 10 mars 2010 06:54

Hello sunshines! 


Vaknade typ 7 idag. Steg upp och fixxade mig, så väntar nu på att klockan blir kvart över 8 så far jag till skolan. Efter skolan har jag skribaträff, och den är slut 5. Så bloggar efter det..

Dagens:

Mörka treggins - Lindex. 

Svart topp - JC. 

Grå t-skjorta - Exact.

Brun huppari - H&M ! 


Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 19:13

Hej alla söta! 

Kom hem för en stund sen, har ganska kallt om tårna. 

Saknar min ellinor, förstår int att hon e hemma så dendär känslan har int riktit hunnit fara bort ennu..

På dåligt humör så kommer inte blogga mer idag..puss! 

Av Patricia Mannström - 9 mars 2010 16:23

Skall dra ut med min kusin senare, skall fixa mig klart nu och sen fara ner med Mattias och Robin ! 

Pussu! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards