Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 14 mars 2010 11:39

Goooodmoooorning ! 


Eller ja, har inte skrivit ennu, så för mig är det godmorgon ;) ! 

Ellinor var här inatt, vi kom hem typ 11 lite över, haha! 

När vi vaknade, kom det STORA problemet emot oss igenn, vi vet liksom inte vad vi skall göra idag. Haha! 

Nästa lördag drar vi iväg till Helsingfors åtminstone, på lite shopping. Längtar dit! 

Nu har vi baara denna vecka kvar, och sen Prao en hel vecka. Skönt! 

Men nu skall jag fara och göra nått vettit, puss! 

Av Patricia Mannström - 13 mars 2010 14:13

Tjaaadååå, nu drar jag ut ! 

Ha en bra lördagskväll för det kommer jag ha ! :) 

Av Patricia Mannström - 13 mars 2010 13:59

 Jag just nu ;) ! 

Av Patricia Mannström - 13 mars 2010 13:17

Nu vet jag vad jag skall ha på mig, det blev en svart jumper med några diamanter på vänster sida, vid axelln :) 

  

Av Patricia Mannström - 13 mars 2010 12:48

Vet inte rikitgt vad hon skall ha på sig ikväll, vad tycker ni ? 


   

Här har ni några alternativ..

Av Patricia Mannström - 13 mars 2010 12:20

Jag är usel på att skriva rubriker :( 

Nåjå - har nu varit i bastun, satt där en halv timmee, de ovanligt jag ;) ! 

Nu skall jag börja fixxa mig, för sen far jag till byn vid 6 tiden, och sedan vidare ! 

Av Patricia Mannström - 13 mars 2010 11:18

Helloo. :) 


Ellinor har åkt hem, eller för ganska längesen men endå !

Vi kollade även på lite busstidtabeller/priser, kanske åker till Helsingfors nästa lördag och shoppar loss lite, I like it ! 

Sedan for jag ut i garaget och tvättade min systers pojkväns bil, duktig som jag är!

Sen in och äta mat, och har nu suttit och kollat på lite södernresor med Mamma & Pappa, men dom somnade..blir tokig snart! 27 mars är det 3 år sen jag var till Spanien, har inte varit sen dess.. :(((

Nu skall jag hoppa i bastun, senare träffa dom bästa! 

Pusu! 


<3


Av Patricia Mannström - 12 mars 2010 19:52

Hej ! 


Ellinor kom till mig halv 6 tiden, vi funderade på vad vi skulle göra..men de blev till slut att fara till byn med Mattias. Började med att vi gick ner, sen in i butiken och satt där typ 45 - 1 timme, haha! Ellinor kan dedär med sina miner ;) 

Usch vi skrattade så jag fick ont i magen..har ennu! ;)) 

Sen skämtade vi lite för alla i kvarnträske, men när vi sen sa att allt var ett "big joke" sååå blev dom plötsigt helt sura. Även fast vi sa 10 ggr att allt var ett skämt, och förlåt. Nåjå - shit happens ! 

Nu vet vi int igen va vi ska göra, haha ! 

Vilket slött liv, men nu ska vi nog fara.

Pusshej ! 

29 Oktober 2009, Halloween - Disco ! 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards