Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 18 mars 2010 06:15

Hej solstrålar ! <3


Det är inte det bästa vädret ute idag, men då är det mycket bättre att sitta i skolan..man vill ju inte vara i skolan om det är sol ute och plusgrader. 

Jag vakande typ 20 före 7, vaknar automatiskt nu på mornarna utan klockan..konstit! 

Sen fixade jag mig, och åt morronmål. Skall bara borsta tänderna och det ännu, så.

Idag kommer kanske ellinor hit, och ikväll blir det Let's Zumbaaaaaaa ! 

Haha ! 

Nåjå - nu skall jag dra, puss! 


    

Av Patricia Mannström - 17 mars 2010 17:27

Flitiga som vi var gick vi till gymmet, och var där lite på en timme, känns nog att man gjort nått idag ! 

Imorgon kommer hon efter skolan till mig, och sedan på Zumba på kvällen :) shitnajjs! 

Nu skall jag chilla, kolla tv, klockan 9 duschen och sedan Andra Avenyn

Pussar ! 

Av Patricia Mannström - 17 mars 2010 15:52

Hej. 

Kom hem typ kvart före 3, och började städa..så har nu dammsugat och torkat hela huset ! :) 

Åt just mat och nu kom Ellinor hit, och vi skall efter en stund dra iväg till gymmet för första gången, flitiga som vi är ;) haha ! 

Sen skall jag hem och duscha och sedan kolla Andra Avenyn klockan 22.00 ! ;) 

Puss! 

Av Patricia Mannström - 17 mars 2010 06:19

Halva veckan har gått då, idag har vi Onsdag.

Och ikväll blir det gym, tror jag bestämt! :) 

Vakanade typ 7, fixade mig, klädde på mig och åt ! 

Så nu är jag klar! 

Skall dra till skolan om en timme, först..men har lite grejjer jag skall fixa här först ! 

Puss! 

Jag idag ! 

Av Patricia Mannström - 16 mars 2010 18:11

Om 20 minuter kommer min syster och söker mig, så skall laga mig klart och fara och äta en banan. Puss, bloggar kanske efter jumppan men det är bara 50% säkert, är nog ganska trött sen efter duschen..så annars i morgon bitti! 

Puss och sov gottt! <3

Av Patricia Mannström - 16 mars 2010 17:13

Hej på er ! 

Har nu kollat två avsnitt av Saltön, kan bara inte vänta tills nästa avsnitt ! Kommer först nästa måndag :( 

Nu skall jag fara och äta en smörgås eller nått, sen byta om till jumppa kläderna och sedan vänta på skjuts med min syster, till Perfectbody:n. I like it ! 

Puss! 

  Jag just nu. 

Av Patricia Mannström - 16 mars 2010 14:36

FÖRLÅT att jag inte bloggade igår, men hade ingen lust. 

Efter skolan kom Ellinor gullet till mig, vi käkde mat, pratade och kollade program på datorn. :) Efter det for vi ner till byn och träffa lite kompisar, grattis gunnar till mopokortet :) ! 

Och sen kom jag hem 7- halv 8 tiden, så orkade inte blogga mer sen var jätte trött och gick och lade mig halv 10 ! 


Tisdag - Bildkonst x2, Geografi x2, Religion och Historia. 

Skittråkig, dag! 

Tappade mina nerver på Geografin oxå, hade vikarie och hon var hela jobbig..suck. 

Nåjå - annars helt bra dag. 

Kom hem 3 tiden, mamma sökte mig eftersom det SNÖAR igen ! Jag blir snart riktigt tokig, vi kommer ha snö ännu i maj här ju :(

SOLEN & SOMMAREN VI SAKNAR DIG! 

uhh, nåjå. Nog kommer den oxå, men ja menar är ju i mitten på Mars nu, snart är det April och då kommer vi ennu att ha snö hela den månaden ! 

Nåjå - nu skall ja kolla lite bloggar, och sedan chilla lite, kolla film elr ngt. Ikväll är det jumppa som gäälllerr - awesome ! 

Pusu <3

Av Patricia Mannström - 14 mars 2010 13:03

Usch jag har så tråkigt, sitter här med mp3:an i öronen, och har jätte tråkigt..vad skall jag göra?! :S 

Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards