Patriciaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Patricia Mannström - 6 mars 2010 20:47

Nu skall vi mysa framför tv:n och kolla film,.gonatt! 

Av Patricia Mannström - 6 mars 2010 20:20

Hos min kusin, skall sova över hos henne :) ! 

Kom ner till henne typ halv 8 - 8 tiden, for direkt ut..men de var skitkallt så vi kom in! :) 

Nu ska vi chilla och kolla film, ha en bra lördagkväll! 

Bilder före kalaset: 

Outfit:

Ljusblåa jeans leggings - H&M.

Svart topp - H&M

Underkläder!

Pusu!   

Av Patricia Mannström - 6 mars 2010 17:23

Tjaaoo :) 

Sitter här med min kusin just nu, funderar på att snart pomppa ner till Byn ett varv.. :)))

Sen får vi se va vi hittar påå..

men nu ork vi int sitta här mera, pusshejj! <3

Av Patricia Mannström - 6 mars 2010 14:02

Sådär , nu har ja fixat mej klart till kalaset..kommer bilder senare. Precis innan det börjar! 

Min kusin kanske blir hos mej inatt, men de är inget sääkert. 

Nu ska ja fara och hjälpa min kääre syster med Smörgåstårtat, Uäk! Gillar det inte..

Puss! 

  

Btw, jag har börjat gilla Converse! 

Av Patricia Mannström - 6 mars 2010 09:35

Har nu bakat kakorna, och dammsugat huset! 

Nu väntar jag på att bastun skall bli ledig att jag slipper dit, men ja har funderat på att fara ut och gå först för det är ett sånt uuuuuuuuuuuuunderbart väder, man kan int bara säga annat, de är inte så farlit kallt och solen skiner! 

Skall nog ta och gå en liten sväng, pusu! 

Av Patricia Mannström - 6 mars 2010 08:41

Vaknade typ 09.15, steg upp och klädde på mig. Sen började jag baka med mamma till systers kalas idag :) ! 

Så idag är det inte så mycket annat som står på programmet än det! 

nu ska ja fortsätta hjälpa henne pusu! 


Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 21:49

Usch kallt där ute, gick hem redan 8 tiden..:S 

Ska nu titta film innan jag somnar, så pussgonatt! 

Av Patricia Mannström - 5 mars 2010 16:50

Nu draar jag ut, bloggar när jag kommit hem..

 Pepsodent smile :D ! 

Outfit: 

Rosa Peak Huppari - Exact! 

Lee byxorr - Exact! 

Grå topp - Gina trico. 

Randig tröja - Exact! 

Underkläder och yllesockor ! 


Presentation


Denna blogg handlar om en 15 årig filur och hennes vardag.
Trevligt att du hittade hit, lämna en kommentar innan du går! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg till ditt språk :

Fråga mig !


Ovido - Quiz & Flashcards